چشم ببر، سنگ شجاعت ، انرژی، و خوشبختی

سربازان رومی چشم ببر را برای حفاظت خود در جنگ می پوشیدند. این تفکر به دلیل ظاهری بود که سنگ قیمتی چشم ببر داشت. چشم ببر به طور گسترده ای در آویز و مهره هایی که به شکل بهترین ببر دوست داشتنی است استفاده می شود.

چشم ببر، سنگ شجاعت ، انرژی، و خوشبختی

چشم ببر به اسم چشم گربه و یا چشم گربه ی آفریقایی نامیده می شود. این سنگ دارای رده های قهوه ای طلایی و زرد تیره است و هنگامیکه چشم ببر را پولیش بدهید، رنگ طلایی درخشانی را به نمایش می گذارد.
چشم ببر از خانواده کانی کوارتز است که شامل فیبرهای متمایل کروسیدولیت است که توسط سیلیکا جایگزین شده است. این سنگ نمایش دهنده پدیده درخشندگی متغیر (نوارهای درخشان عمودی همانند چشم گربه) می باشد.  چشم ببر معمولا دارای خطوط متناوب درخشان زرد و یا قهوه ای است.
دلیل نامگذاری این سنگ نیمه قیمتی به چشم ببر، شباهت ظاهری این سنگ با چشم ببر است.

سنگ چشم ببر
چشم شاهین نوع دیگری از چشم ببر است با این تفاوت که کانی کروسیدولیت با کوارتز قبل از آنکه تبدیل به اکسید آهن شود، جایگزین شده است. به همین جهت این سنگ رگه های آبی خاکستری و یا سبز را از خود به نمایش می گذارد.
مهم ترین معدن چشم ببر در آفریقای جنوبی است.

طریقه نگهداری
مانند تمامی سنگ های قیمتی، چشم ببر باید از خراش و ضربه با شی تیز محفاظت شود. همچنین این سنگ را در معرض تغییرات زیاد درجه ی دما  قرار ندهید.

سنگ چشم ببر

توانایی شفابخشی:
چشم ببر فشار خون بالا را تسکین می دهد. استفاده از چشم ببر همچنین برای درمان  بیماری هایی از قبیل برونشیت امراض قلبی و روماتیسمی، اوتیس التهاب گوش و پسوریازیس بسیار مفید است.
چشم ببر برای تمرکز ذهن استفاده می شود. گفته شده است که چشم ببر برای حفاظت در طول سفر، تقویت اعتقادات و اعتماد به نفس استفاده می شود. این سنگ بسیار گرم برای ضعف و مریضی بسیار مفید است.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

امیرعلی میهمان میگه :

تاریخ: 1399/08/13 ساعت 00:46
قیمت چند

اخبار سایر رسانه ها