تجهیزات مورد نیاز در تراش فست – قسمت اول

در این مقاله ما به شما اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد که دانستنش برای تمامی افرادی که تصمیم دارند تراش فست را آغاز کنند، لازم می باشد. چند نکته وجود دارد که ما آن را به تمام مبتدیان توصیه می کنیم.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

اولین کار این است که ... سعی کنید در کلاس های گوهرتراشی یک آموزشگاه شرکت کنید. مدارس و آموزشگاه های مختلفی هستند که اصول اولیه این کار را آموزش می دهند. از جمله این آموزشگاه ها شرکت آریان گوهر رخشان می باشد.
با شرکت در این کلاسها اطلاعات خوب و مفیدی بدست می آورید و احتمالاً با انواع دستگاه های مختلف نیز آشنا خواهید شد. آموزشگاه آریان گوهر رخشان دستگاه های مختلف و حتی صفحه های مخصوص تراش را برای امتحان، در اختیار شما قرار می دهند. حتما این کار را امتحان کنید، به دردسرش می ارزد.

دومین کاری که به مبتدیان توصیه می کنیم انجام دهند این است که ... فقط چیزهایی که برای شروع نیاز دارند خریداری نمایند. مانند صفحات تراش و داپ ها.

آشنایی با تجهیزات فست:

دستگاه های تراش فست- بسیاری از انواع و مدل های مختلف این دستگاه ها موجود می باشند. نظرات بسیاری درمورد دستگاه های تراش فست و اینکه کدام یک از آنها بهترین است، وجود دارد. یکی از اصلی ترین دلایلی که به شما توصیه می شود در کلاس ها شرکت نمایید؛ همین موضوع است. با شرکت در کلاس ها، تجربه عملی کسب خواهید کرد.

شاخص تنظیم درجه بر روی دسته فست (index): یک دستگاه تراش فست به ندرت بدون این ابزار، به فروش می رسد. شما قطعا به دنده(های) شاخص 96 (استانداردی که روی اکثر دستگاه های جدیدتر است) و 80 یا 120، تنها برای کارهای اولیه، نیاز خواهید داشت.

داپ: باید مجموعه خوبی از داپ ها، مسطح و مخروط وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که اندازه های یکسان از هر سه نوع داپ را دارید.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها