اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا همچنان در حال صعود بیشتر + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در هفته گذشته با وجود این که افزایش شدیدی از خود نشان نداد، مثبت باقی ماند و کارشناسان پیش بینی می کنند که این افزایش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

قیمت طلا همچنان در حال صعود بیشتر + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در هفته گذشته با وجود این که افزایش شدیدی از خود نشان نداد، مثبت باقی ماند و کارشناسان پیش بینی می کنند که این افزایش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1781 دلار قیمت دارد و هفته گذشته را مثبت به پایان رسانده است. افزایش قیمت طلا و باقی ماندن آن در سطوح بالا در هفته گذشته عوامل متعددی داشت که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 تحت تاثیر سویه دلتا ویروس کرونا، باعث افزایش نگرانی در بازار شده و سرمایه گذاران را به سمت دارایی های امن مانند طلا سوق می دهد.

همچنین بازار سهام در وضعیت نابسامانی قرار داشته و ارزش شاخص های بازار سهام ایالات متحده افت قابل توجهی پیدا کرده اند که در نتیجه ان قیمت طلا فضای بیشتری برای افزایش پیدا کرده است.

مهم ترین اتفاقی که هم اکنون می تواند بر روی قیمت طلا تاثیر بگذارد تغییر سیاست های مالی بانک فدرال ایالات متحده است. اگر فدرال رزرو سیاست های مالی خود را تغییر دهد قیمت طلا ممکن است با افت زیادی همراه شود.

از نظر فنی تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که این فلز گرانبها ابتدا باید به بالای 1783 دلار صعود کند. این سطح نشان دهنده نمودار متحرک 100 روزه طلا بوده و برای صعود بیشتر باید به دست آورده شود.

مقاومت بعدی طلا در نقطه 1792 دلار بوده که عبور از آن می تواند قیمت طلا را به بالا ترین مقاومت ان در عدد 1805 دلار نزدیک کند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت طلا برای صعود بیشتر باید بار دیگر به بالای 1800 دلار بازگردد.

در طرف دیگر نمودار قیمت طلا در نقطه 1775 دلار دارای حمایت بوده و در صورتی که قیمت طلا نزولی شود در این نقطه پشتیبانی خواهد شد. افت بیشتر می تواند قیمت طلا را به سمت حمایت بعدی ان در عدد 1766 دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد