اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا و سکه کاهش نخواهد یافت

محمد کشتی آرای گفت: امروز افزایش قیمت اونس جهانی و نرخ دلار قیمت طلا و سکه را گران کرد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: امروز قیمت اونس جهانی در حدود 17 دلار افزایش یافته و اکنون 1782 دلار می باشد و قیمت دلار در حالی که روز پنج شنبه 24250 تومان بود امروز به 24520 تومان هم اکنون رسیده است که افزایش این دو عامل گرانی 180 هزار تومانی قیمت سکه را رقم زده است.

وی گفت در حال حاضر با وجود افزایش قیمت اونس جهانی و ارز معاملات به حالت عادی در جریان است و عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد.


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام گفت:معمولا در فصل تابستان تقاضا برای خرید ارز افزایش پیدا می کند و این روند طبیعی بازار می باشد و این که امروز چرا تقاضا برای ارز افزایش یافته زیرا در هفته های گذشته در جریان انتخابات بودیم ودر جو انتخابات معاملات و داد و ستد ها متوقف بود تا ببینند بازار به چه سمت و سوی حرکت خواهد کرد اما اکنون با مشخص شدن نتیجه انتخابات داد و ستد ها با رونق همراه خواهد بود و طبیعتا اکنون تقاضا برای خرید ارز وجود دارد و این تقاضا سبب نوسانات خواهد شد.


کشتی آرای گفت در حال حاضر حباب سکه در حال افزایش است و اکنون به 250 هزار تومان رسیده که نسبت به روز پنج شنبه 30 هزار تومان افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش تقاضا در بازار است.

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 5 تیر 1400


محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون 350 هزار تومان ، سکه طرح جدید نیز 10 میلیون 565 هزار تومان ،نیم سکه با 150هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه 5 میلیون 650 هزار تومان و ربع سکه با 100 هزار تومان افزایش 3 میلیون 600 هزار تومان اعلام کرد.


قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز 2 میلیون 250هزار تومان داد و ستد شد.


امروز قیمت یک مثقال طلا 4 میلیون 550 هزار تومان و قیمت یک گرم طلای 18 عیار نیز به یک میلیون و 50 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 24 عیار هم یک میلیون 400 هزار تومان هم اکنون در حال داد و ستد می باشد.

وی در پایان گفت : به نظر می رسد در حال حاضر قیمتها کاهش نخواهد یافت و تا رور دوشنبه قیمتها در همین سطح باقی خواهد ماند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد