اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ورود پلیس به ماجرای ویدئوهای جنجالی یک تبعه چینی در ایران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از تشکیل پرونده‌ای درباره ادعای یکی از اتباع خارجی مبنی بر ارتباط نامتعارف با دختران ایرانی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

به گزارش سایت طلا،رئیس مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی از تشکیل پرونده در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ خسروی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده‌است مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی گفت: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبری بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند؛ بر این اساس پرونده‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی برای پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

پيگيرى سفارت ايران در چين درباره كاربر چينى كه مدعى ارتباطات با دختران ايرانى بود

سفارت ايران در چين اعلام كرد: ‏هر چند كه کاربر چینی عذرخواهى كرد ولی با پيگيرى سفارت ايران در پكن شبكه اجتماعى Toutiao بلافاصله تمام ویدیوها درباره ادعاهای ارتباطات نامتعارف او در ایران را از این شبکه حذف و حساب کاربری او با نام维尼的国外旅行 که بیش از ٨٠کا فالوور داشت را مسدود كرد.

واکنش سفیر چین در ایران به رفتار نامتعارف تبعه این کشور

سفیر چین در ایران در توئیتی نوشت: سفارت چین در ایران با صدور اطلاعیه شهروندان چینی در ایران را یادآوری کند که به نظم عمومی محلی و آداب و رسوم ایران احترام بگذارند.

گفتنی است یک شهروند چینی مقیم ایران در ویدئوهایی معاشرت و ارتباط نامتعارف خود با دختران ایرانی را منتشر کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد