اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا خوردن صبحانه ی یکنواخت می تواند برای شما مفید باشد

خوردن یک صبحانه ی یکنواخت در روز های مختلف می تواند برای شما مفید باشد.

به گزارش سایت طلا،از قدیم گفته اند: "یک سیب در روز، دیدار شما با دکتر را از بین می برد." اما یک تخم مرغ یا یک فنجان ماست به عنوان صبحانه روزانه با شما چه می کند؟ در حالی که صبحانه تکراری ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما هر روز صبح پر کردن شکم با همان چیز می تواند شما را به شخص بهتری تبدیل کند.

ما در این مقاله، اطلاعات شگفت انگیزی در مورد اینکه چگونه یک کاسه جو دوسر می تواند اولین قدم شما در نردبان موفقیت باشد، پیدا کردیم.

وقت آزاد بیشتری خواهید داشت

چند دقیقه (یا شاید حتی چند ساعت) طول می کشد تا شما تصمیم بگیرید که چه چیزی را برای صبحانه بخورید؟ اگرچه به نظر می رسد بخشی از برنامه روزمره شما باشد، تصمیم گیری در مورد چیزی در واقع می تواند وقت شما را بیش از آنچه تصور می کنید، بگیرد.

وقتی روزانه صبحانه یکسانی می خورید، بلافاصله شروع به آماده کردن آن می کنید (درست مثل پوشیدن لباس فرم). وقت خود را برای تعجب یا تصمیم تلف نمی کنید. بعلاوه، احتمالاً می توانید شب قبل آن را تهیه کنید بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهید داشت.

شما اجازه می دهید مغزتان به چیزهای مهم تری فکر کند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا استیو جابز همیشه از یقه اسکی سیاه استفاده می کند یا چرا مارک زاکربرگ معمولاً از یک پالت رنگ خاکستری استفاده می کند؟ این به این دلیل است که باعث بهره وری بیشتر آن ها می شوند. فكر كردن در مورد اينكه روزانه چه بپوشيد يا صبحانه چه بخوريد، به ذهن شما اجازه مي دهد تا روی موارد مهمتر و ليست كارهايي كه بايد در طول روز انجام شود تمركز نكند.

بدن شما هرگز اولین دوز مواد مغذی خود را از دست نمی دهد.

اگر صبحانه شما یک کاسه بلغور جو دوسر، یک املت ساده یا یک کاسه میوه تازه باشد، بدن شما را با مواد خوب انرژی می دهد. این نمونه صبحانه های سرشار از مواد مغذی، راهی عالی برای شروع صبح است و می تواند به شما در تأمین انرژی یک روز طولانی کمک کند.

شاید بتوانید چند کیلو از بدن خود کم کنید.

تحقیقات نشان داده است که خوردن هر روز یک ماده غذایی در واقع می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. وقتی وعده غذایی یکسانی داشته باشید، کنترل بیشتری بر روی آنچه که در بدن قرار می دهید، دارید؛ بنابراین از افزایش قند و چربی که در نهایت می تواند میزان کالری دریافتی و وزن بدن را افزایش دهد، اجتناب می کنید.

هزینه های غذای شما کمتر خواهد بود.

اگر صبحانه شما بلغور جو دوسر است، تمام هزینه ای که می خواهید صرف کنید جو دوسر، شیر و کمی شیرین کننده است. دانستن اینکه هر روز در هفته چه می خورید به شما امکان می دهد فهرست دقیق تری از مواد غذایی تهیه کنید که به گفته کارشناسان، علت خرج ها در فروشگاه های مواد غذایی است. شما نه تنها قادر به کنترل هزینه های خود خواهید بود بلکه متوجه خواهید شد که بدون داشتن گزینه های زیاد در آشپزخانه، پول بیشتری در کیف پول خود خواهید داشت.

شما خودتان را به یک روتین عادت می دهید.

انجام روزانه ی یک کار، در نهایت به یک عادت تبدیل می شود. عادت های خوب همان چیزی است که برای پیشرفت در این دنیا و موفقیت لازم است. چیزی به اندازه روزانه یک بشقاب از تخم مرغ می تواند در تهویه بدن و مغز شما شگفتی ایجاد کند تا با دیگر عادات خوب سازگار شود. بازیگر و مادر جنیفر گارنر به روزانه یک اسموتی که از سال 2018 برای بازی در فیلم "Peppermint" شروع به خوردن کرد، پایبند است. او هنوز هم این رژیم را برای حفظ فرم و استفاده از تمام فواید غذایی ادامه می دهد.

فکر می کنید بتوانید هر روز صبحانه یکسان بخورید؟ صبحانه روتین شما چه خواهد بود؟


برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد