اونس طلا2335.88
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پزشکی قانونی به شایعات مرگ آزاده نامداری پایان داد؟

«مرگ بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان». این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد.

به گزارش سایت طلا ،بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از 100 عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

تعیین علت قطعی مرگ هنوز روشن نیست

از طرفی برخی رسانه ها درباره آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری، پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

براساس این گزارش، تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و براساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

فعالیت حرفه ای آزاده نامداری

آزاده نامداری در ۱۹ سالگی وارد تلویزیون شد و کار خود را در شبکه استانی زاگرس در کرمانشاه آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به تهیه‌کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش «تازه‌ها» در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که تا ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به پایان رسید. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روز‌های شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنج‌شنبه سال به کار خود پایان داد.

در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت. وی همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروز، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت، ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد. با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، اجراء و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه «خانمی که شما باشی» از شبکه دوم سیما پخش گردیده‌است.

در ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه «شب آدینه»، رکورد آمار پیامکی شبکه استانی همدان را شکست.

او در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان «خانمی که شما باشی»، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزر‌های این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

آزاده نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از اجراء با برنامه گفتگومحور «آبان» بر روی آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگو‌های چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

او همچنین در همان سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد. او در آذر ۱۳۹۷ طی مصاحبه‌ای گفت که اعتقاد دارد «ممنوع‌التصویر» شده، چون صدا و سیما به او پیشنهاد اجرا نداده‌است و گفت که زندگی دخترش برای او اولویت بیشتری نسبت به اجرا در تلویزیون دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد