اونس طلا2332.54
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

با این کار ها یادگیری زبان دوم برای فرزندتان مثل آب خوردن کنید !

آیا می خواهید به کودک خود یک زبان خارجی بیاموزید؟با وجود مزایای بسیار زیاد دوزبانه بودن ، تعداد فزاینده ای از والدین کودکان خود را فقط با یک زبان بزرگ میکنند و سعی در یاد دادن زبان جدید به کودک خود نیستند.

با این کار ها یادگیری زبان دوم برای فرزندتان مثل آب خوردن کنید !


آیا می خواهید به کودک خود یک زبان خارجی بیاموزید؟با وجود مزایای بسیار زیاد دوزبانه بودن ، تعداد فزاینده ای از والدین کودکان خود را فقط با یک زبان بزرگ میکنند و سعی در یاد دادن زبان جدید به کودک خود نیستند. والدین دو زبانه این مزیت را دارند که می توانند خودشان به فرزندشان زبان دوم بیاموزند. برای تربیت کودکان دوزبانه استراتژی های زبانی زیادی وجود دارد که باید دنبال کنید.

زبان دوم

با این حال ، برای والدینی که مهارت های زبانی اضافی ندارند ، آموزش زبان خارجی به کودک شما می تواند یک چالش باشد.

در اینجا 3 مرحله وجود دارد که می توانید برای آموزش زبان خارجی به کودک خود انجام دهید و فرایند یادگیری زبان را برای کودک خود راحت تر کنید :

1. زبان را زود معرفی کنید
اولین قدم برای آموزش زبان خارجی به کودک این است که در اسرع وقت شروع کنید. مهم نیست که کودک شما چند سال دارد ، اکنون شروع کنید. حتی نوزادان اگر از بدو تولد در معرض کلمات یک زبان جدید قرار بگیرند می توانند زبان خارجی بیاموزند.

کودک

بسیاری معتقدند که "یک دوره بحرانی" وجود دارد که در آن کودک با بزرگتر شدن توانایی یادگیری زبان جدید را کاهش می دهد. این بدان معنا نیست که کودکان بزرگتر هنوز نمی توانند یک زبان خارجی یاد بگیرند. این ممکن است فقط به این معنی باشد که آنها متفاوت یاد می گیرند ، یا ممکن است به همین آسانی نباشد. معرفی زودهنگام یک زبان با بزرگتر شدن کودک شما بهترین فرصت را در تسلط بر یک زبان خارجی خواهد داشت.


2. شروع اصولی آموزش زبان
حتی اگر زبان خارجی را که تدریس می کنید نمی دانید ، می توانید با اصول اولیه شروع کنید. فقط شنیدن زبان مقصد می تواند به کودکان کمک کند تا آهنگ های مختلف را گوش کنند.

رنگ ها و شکل ها را به او بیاموزید ، برای شمردن با هم تمرین کنید و آهنگ بخوانید. با هم بازی کنید. به اشیا اطراف خانه برچسب بزنید و شناسایی آنها را تمرین کنید.

آموزش
یکی از موثرترین روش ها برای آموزش زبان خارجی به کودک ، گوش دادن به موسیقی است ، بنابراین ترانه ها را به طور مداوم در پس زمینه پخش کنید و پس از مدتی کودک با خواندن کلمات شروع به جستجوی موسیقی می کند.

3. از منابع زبان خارجی استفاده کنید
هنگام آموزش زبان خارجی به فرزند ، منابع بهترین دوست شما خواهند بود. درباره مواردی مانند کتابهای زبان خارجی ، برنامه های زبان ، برنامه های زبان آنلاین ، بازی ها و فعالیت ها ، به صورت آنلاین تحقیق کنید. از زمان نمایش به نفع خود استفاده کنید و به کودک اجازه دهید کارتون ها یا برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را به زبان خارجی تماشا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد