اونس طلا2336.34
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

انواع! پیاز و کاربرد های آن را بشناسید

پیاز یکی از سبزیجات بسیار پر مصرف در آشپزخانه های مردم ایران می باشد که تقریبا در همه غذا ها حضور دارد.

انواع! پیاز و کاربرد های آن را بشناسید



پیاز یکی از سبزیجات بسیار پر مصرف در آشپزخانه های مردم ایران می باشد که تقریبا در همه غذا ها حضور دارد و نقش خود را به خوبی ایفا میکند.
پیاز یکی از مفید ترین سبزیجات موجود می باشد و خاصیت های متعددی را دارا است. پیاز سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف است و برای قلب مفید باشد. همچنین در کنترل قند خون، کمک به پیشگیری و درمان سرطان و مقابله با باکتری ها بسیار مفید است. شاید باورتان نشود اما برخی معتقدند که آب پیاز می تواند به رشد سریع تر مو نیز کمک کند.
به جز سلامتی پیاز در آشپزی و شاید بتوان گفت به خصوص در آشپزی ایرانیان نقش فوق العاده مهمی را بر عهده دارد. این نقش های مختلف می تواند شامل از بین بردن بود گوشت، بهبود مزه غذا و حتی استفاده به صورت خام همراه با غذا باشد. در ادامه می خواهیم شما را با انواع پیاز و خواص آن ها آشنا کنیم.
1. پیاز زرد: بهترین پیاز برای آشپزی می باشد. استفاده آن در پختن غذا های مختلف مانند سوپ و یا کباب طعمی بی نظیر را به غذای شما می دهد.


2. پیاز قرمز: اگر از آن دسته از افرادید که همراه با غذا عاشق پیاز خوردن هستید حتما پیاز قرمز را انتخاب کنید. همچنین بهترین انتخاب برای ترشی و سالاد و یا حتی ساندویچ نیز می باشد.


3. پیاز سفید: تند ترین و ترد ترین پیاز، پیاز سفید می باشد. اگر عاشق طعم تندی پیاز هستید حتما از سفید هایش استفاده کنید.


4. پیاز شیرین: بهترین پیاز برای سرخ کردن می باشد و اگر از طرفداران فانینز(پیاز حلقه ای) می باشید حتما با این نوع پیاز آن را تهیه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد