اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در مدت قرنطینه چه غذاهایی باید مصرف شود؟

حفظ یک رژیم غذایی مناسب در طول دوره قرنطینه مترادف با سلامتی است. در این مقاله غذاهایی را که برای خواص فردی آنها و همچنین ماندگاری توصیه می شود ، را مطالعه کنید.

حفظ یک رژیم غذایی مناسب در طول دوره قرنطینه مترادف با سلامتی است. در این مقاله غذاهایی را که برای خواص فردی آنها و همچنین ماندگاری توصیه می شود ، را مطالعه کنید.

به گزارش سایت طلا، برای مواجهه با دوره قرنطینه ، داشتن دستورالعمل های غذایی روشن ضروری است. انجام خریدهای هوشمندانه و ملاحظه باعث می شود در هزینه صرفه جویی کنید ، و اطمینان حاصل کنید که دیگران به اندازه کافی مواد غذایی داشته باشند و کارایی وعده های غذایی خود را به حداکثر برسانید .

نکته ای که شما باید اطمینان حاصل کنید تضمین تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن برای انجام وظایف مهم آن است. به همین دلیل ، شما باید مراقب باشید چه غذایی را خریداری می کنید.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر داشته باشید این است که شما این روزها به همان اندازه گذشته کالری نمی سوزانید. به همین دلیل ، برای جلوگیری از افزایش وزن ناخواسته ، باید یک رژیم غذایی با کالری کمی پایین تر برنامه ریزی کنید.

* غذای کنسرو شده

مواد غذایی کنسرو شده یک مزیت اساسی نسبت به سایر غذاهای موجود در بازار دارد: عمر مفید آن. این نوع غذا می تواند منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا (به ویژه ماهی و غذاهای دریایی) در وعده های غذایی روزانه ما باشد.

این پروتئین برای جلوگیری از زوال ماهیچه ها مهم است. به همین دلیل ، این گزینه عالی برای سلامتی غذایی ما است. همچنین ، می توان میوه و برخی سبزیجات را به شکل قلع یافته پیدا کرد.

* سبزیجات منجمد

سبزیجات و میوه ها غذاهای قابل فساد و با ماندگاری کوتاهی در دمای اتاق هستند. اما اگر آنها را یخ زده بخریم ، می توانیم ماندگاری آنها را افزایش دهیم.

این ماده غذایی مهمی است که باید در حین قرنطینه مصرف شود. همچنین باید توجه داشته باشید که با یخ زدن سبزیجات از خواص غذایی آنها کم نمی شود. فقط خواص ارگانولپتیک آنها (بافت ، طعم و غیره) اندکی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

مصرف ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در این دوره از قرنطینه ضروری است. به همین دلیل متخصصان تغذیه به ما می گویند که باید از میوه و سبزیجات یخ زده استفاده خوبی داشته باشیم.

* غلات کامل

برای اطمینان از هضم مناسب، باید به طور مرتب فیبر مصرف کنید. تحقیقات علمی این امر را تأیید می کند و به همین دلیل باید حتماً مقدار زیادی غلات کامل در انبار را تضمین و استفاده کنید.

علاوه بر برنج ، ماکارونی غلات کامل و حبوبات می توانند به طور مناسب این عملکرد را انجام دهند. به علاوه ، آنها پروتئین خوبی دارند.

* ماست

برای اطمینان از انتقال صحیح روده ، مصرف پروبیوتیک ها اساسی است. علاوه بر این ، طبق مطالعات ، داشتن میکروبی سالم یکی از بهترین موانع دفاعی در برابر باکتری ها و ویروس هاست.

بنابراین ، غذای عالی برای خوردن در حین قرنطینه ، ماست است! مصرف لبنیات نیز مقدار مناسبی کلسیم را به بدن شما می رساند. از جمله موارد دیگر ، این ماده معدنی به عملکرد صحیح اعصاب و سلامت استخوان ها کمک می کند.

* هیدراتاسیون در قرنطینه

سرانجام ، ما نباید فراموش کنیم که در این دوره مقدار مناسب آب مصرف کنیم. همیشه اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مایعات در طول روز بنوشید.

کم آبی بدن می تواند به عوارض جدی سلامتی منجر شود و بر ترشح حرارت بدن تأثیر بگذارد. آب برای فرآیندهای اصلی فیزیولوژیکی بدن ضروری است.

در طول دوره قرنطینه باید اطمینان حاصل کنیم که محصولات خاصی همیشه در انبار ما هستند. این تضمین می کند که ما مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای انجام وظایف مهم خود در اختیار بدن قرار می دهیم.

همچنین ، ما می توانیم از برخی راهکارهای دیگر برای حفظ تعادل کالری خود استفاده کنیم. یکی از آنها روزه متناوب است. به این ترتیب ، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که در دوره ای که هزینه انرژی ما کاهش می یابد ، دچار تغییر وزن ناچیز نخواهیم شد.

سرانجام ، به یاد داشته باشید که سفرهای خرید خود را به حداقل برسانید و خطرات لازم را نداشته باشید. بهداشت از همیشه مهمتر شده است. شستشوی مکرر و دست زدن به مواد غذایی مناسب ضروری است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد