اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ادامه پیش فروش محصولات سایپا در روز جمعه+ جدول

معاون فروش و بازاریابی سایپا گفت: به دلیل استقبال گسترده هموطنان از پیش فروش ۱۴مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا، این طرح در روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا ، حسین کاظمی طرقی ادامه داد: طرح پیش فروش محصولات سایپا که به مناسبت دهه فجر از روز سه شنبه آغاز شده مورد استقبال هموطنان قرار گرفته و به همین علت اجرای آن را متوقف نکردیم.

کاظمی با بیان اینکه این طرح در روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح فروش روی سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس saipa.iranecar.com فعال است و هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با مراجعه آن علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، در طرح پیش فروش نیز ثبت نام کنند.

به گفته کاظمی 14 مدل از محصولات سواری و تجاری گروه خودروسازی سایپا در این طرح که به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا شده، عرضه می شود و برای آن سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر که از ساعت 10صبح روز سه شنبه هشتم بهمن ماه آغاز شده که پس از یک روز وقفه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از روز پنجشنبه از سر گرفته شده است.

در این طرح که صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس www.saipacorp.ir فعال است 14 مدل از محصولات سایپا شامل : ساینا، کوئیک، کوئیک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا2، سایپا151، نیسان تک سوز، نیسان دوگانه سوز، ساینا آپشنال، تیبا2 آپشنال (پلاس)، تیبا صندوقدار آپشنال، سایپا 151 آپشنال، نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال با موعد تحویل در سال99 عرضه می شود.

مبلغ پیش پرداخت در این طرح پیش فروش متناسب با نوع خودرو متغییر است اما برای تمام ثبت نام های این طرح، 15درصد سود مشارکت و 12 درصد سود انصراف در نظر گرفته شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد