اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی رسمی شیائومی از گوشی Mi Mix Alpha

شیائومی هفته گذشته با معرفی گوشی هوشمند Mi Mix Alpha دنیای گوشی‌های هوشمند را متحیر کرد.

رونمایی رسمی شیائومی از گوشی Mi Mix Alpha

شیائومی هفته گذشته با معرفی گوشی هوشمند Mi Mix Alpha دنیای گوشی‌های هوشمند را متحیر کرد. این دستگاه اگرچه باعنوان "گوشی مفهمومی" معرفی شد، در اواخر سال قرار است که به‌صورت محدود با قیمت نجومی 2800 دلار به بازار عرضه شود. این گوشی دارای نسبت نمایشگر به بدنه 180 درصدی با یک نمایشگر خمیده OLED است که تقریباً کل گوشی را پوشیده است. باقی قسمت‌های این گوشی از تیتانیوم و سرامیک است. ممکن است شما هم مانند بسیاری دیگر این سوال به ذهنتان خطور کند که نمایشگر خمیده می میکس آلفا در استفاده روزمره از گوشی دقیقاً چه کاربردی خواهد داشت؟ ویدئوی جدیدی که از شیائومی منتشر شده است، شاید بتواند تاحدی به این سوال ما پاسخ دهد.

گوشی هوشمند Mi Mix Alpha

شیائومی یک ویدئوی رسمی از جعبه‌گشایی گوشی Mi Mix Alpha منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی منحصربه‌فرد این شرکت همراه یک قاب محافظ که از 360 درجه آن را پوشش می‌دهد، ارائه خواهد شد. در واقع از جهات بسیاری این قاب که توسط شیائومی طراحی شده خلاقانه و هوشمندانه به نظر می‌رسد. این محافظ نه تنها استفاده از گوشی می میکس آلفا را برای استفاده روزمره آسان‌تر می‌کند، بلکه طراحی زیبای آن را هم همانگونه که هست به نمایش می‌گذارد.

گوشی هوشمند Mi Mix Alpha

در کنار طراحی جالبی که گوشی Mi Mix Alpha شیائومی دارد، این گوشی با جدیدترین فناوری‌ها و سخت‌افزارهای موجود در بازار ارائه شده است. این شامل چیپست اسنپدارگون 855+ کوالکام، 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 است. ظرفیت باتری این دستگاه 4050 میلی آمپرساعت است و این باتری به جای لیتیوم از کاتد نانو سیلیکون استفاده کرده است. یک شارژر 40 واتی فوق سریع برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و البته دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL هم برای اولین بار در این دستگاه در کنار یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تلهفوتو جای گرفته است.

گوشی هوشمند Mi Mix Alpha

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد