اونس طلا2332.68
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

ثبت نام دوره های آزاد دانشگاه طلا و جواهر

سایت طلا : مرکز اموزشی علمی کاربردی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا ،جواهر ،نقره و سکه تهران تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دوره های جدید ثبت نام می کند.

به گزارش سایت طلا مرکز اموزشی علمی کاربردی اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا ،جواهر ،نقره و سکه تهران با بهره گیری از اساتید مختلف ، مجرب و دانشگاهی و اعطای گواهینامه بین المللی تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

خانم فخاری مدیریت این مرکز در این باره گفت: دراین مرکز علاوه بردوره های کاردانی و کارشناسی و دوره ازاد ، دوره های جدید تک پودمان و تک درس نیز جزو اولویتهای این مرکز می باشد .در این مرکز 7 دوره اموزشی انجام می شود.

وی در ادامه افزود: 4 دوره اول این مرکز تک پودمان است که دانشجو 160 ساعت اموزش می بیند و بعد از گذراندن 4 یا 5 دوره در تک پودمان می تواند معادل مدرک کاردانی از دانشگاه جامع کاربردی را اخذ کند. اما 3 دوره اخر جدول فوق که جزو تک درس این مجموعه است و در هیچ اموزشگاهی در ایران تدریس نمی شود و کاملا تخصصی در مرکز علمی کاربردی است .

شایان ذکر است این مکان تنها مرکز علمی و اکادمیک در ایران است که مجوز برگزاری دورهای فوق و دوره مقطع کاردانی و کارشناسی را دارد و اما اعتبار این مدرک به 2 دلیل حایز اهمیت و بین المللی است: نخست آنکه این مجموعه تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربری و این دانشگاه تحت نظر وزارت علوم می باشد. و دوم آنکه از طرفی این مرکز تحت نظر اتحادیه طلا و جواهر تهران است و این اتحادیه تحت نظارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت است.

وی در پایان تاکید کرد: تفاوت این مرکز با سایر اموزشگاههای سراسر کشور این است که سایر مراکز تحت نظر سازمان فنی و حر فه ای هستند و تا سطح دیپلم ارایه مدرک می کنند ولی مرکز ما با افتخار مدعی این است که در سطح دانشگاهی عمل می کنیم .

خانم فخاری همچنین ابراز امیدواری کرد که در اینده نزدیک و با هدف گسترش علم در صنعت طلا و جواهردر سایر استانها به اعطای نمایندگی در شهرهای بزرگ تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام نماید.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد