دریافت روزانه نرخ طلا سکه و ... ( پیامکی و تلفن گویا ). جدید ترین ژورنال طلا و جواهرات
اونس طلا1270.9
مظنه1,857,500
18 گرم428,800
ارزش سکه4,184,948
قدیم (بهار)4,620,000
جدید (امامی)4,770,000
نیم2,610,000
ربع1,650,000

قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه 19اردیبهشت

سایت طلا : قیمت هر گرم طلای 18 گرم در بازار تهران امروز به 471900 تومان رسیده است.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

به گزارش سایت طلا قیمت هر سکه تمام بهار آزادی نیز به بیش از 5 میلیون و 183 هزار تومان رسیده است.

سایر قیمت ها به شرح زیر است: 


ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
D
0 0

Money میگه :

تاریخ: 1398/02/28 ساعت 15:59
دوستان نظرشون در مورد خرید زمین تو این شرایط چیه؟

0 0

Money میگه :

تاریخ: 1398/02/28 ساعت 15:58
دوستان نظرشون در مورد خرید زمین تو این شرایط چیه؟

0 0

روکی میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 13:28
دوستان من سکه ۵۰۵۰ خریدم. به نظرتون نگهدارم یا بفروشم.
ممنون میشم راهنمایی کنید

1 0

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 16:52
لازم نداری نگه دار.

1 0

کنکوری میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 12:57
دوستان نكته اي كه بايد مد نظر بگيريم اينكه بازار متشکل" همچنان بازار را در حالت ترس و لرز نگه داشته وزیر هم اعلام کرده بود این هفته راه اندازی میشه ولی جناب همتی یک چیزه دیگر گفت،
شش ماه این بازی ادامه دارد، این بازی باید طبق وعده وزیر تا شنبه تمام شود، نشود یعنی در واقع از درون پوچ است، وفقط در حد نیما میباشد، وگرنه زودتر برای کنترل بهتر بازار اعلام میشد،

0 0

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 12:08
درهم امارات رویه قیمت طلایه ایران همینجوری که میدونید بسیار تاثیر داره.
الانم درهم خیلی اومده پایین احتماله اینکه قیمت طلا بازم بیاد پایین هست.

1 1

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:54
نمیدونم چرا کسی فکر نمیکنه که احتمال تکرار اتفاقات قطعنامه 68 و برجام 92 وجود داره دیروز گفتم ولی منفی بارون شدم امروز همه خبرگزاریها درمورد عصبانیت ترامپ از بولتون و احتمال اخراج اون نوشتن
به هر حال اگر کسی مثل خودم خرید در قیمت 96 داره نگه داره ولی الان خرید خیلی خطرناکه و احتمال سکته قلبی زیاد

1 1

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:58
خداییش هرکس سال 96 حرف استاداعظم رو گوش داد رستگاروموفق شده بنده هیچ شناختی جز در این گروه از ایشان ندارم ولی خدا پدرش رو بیامرزه اینجا به همه خدمت کرده

0 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:31
از مدیران سایت نیز خواهش داریم این خبرو حدود ۵۰۰ تحلیل را بردار تا دوستان با فکرتازه و تحلیل نو ،،،نظریات خود را به اشتراک بگذارند،،،،،،کم کم به خود سایت نیز باید شک کرد،،،که چرا این همه تحلیل را هنوز نگه داشته!،

0 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:37
باید منتطر ریزش زیلد تری بود واسا خرید.

1 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:28
همه ظاهرا رفتن تو کما!،

1 0

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:18
استاد از بورس طلا هر روز خبر بگذار

0 1

آماتور میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:02
دوستان درود.
مطلبی را عرض میکنم و خواهش دارم هر چه بد و بیراه میخواهید به من بگید ... خوشحال هم میشوم.
حدود سه سال پیش بود که بازار در آرامش به سر می برد. رفتم 10 تا سکه بخرم اما فروشنده به اشتباه 18 تومن کشید و 20 تا سکه به من داد...
بعد از مدتی مشکلی پیش آمد و سکه ها را بدون سود فروختم و پس از اون قیمتها شروع به رشد کرد و من به دلایلی دیگه نتونستم بخرم و الان مثل سگ پشیمونم که چرا لااقل همونا رو با چنگ و دندون نگه نداشتم....!!!!!
هالا هرچی دشنام بلدید نثارم کنید........

1 0

مجید آتش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:17
چی بگیم بهت،آماتوری دیگه

1 0

مجید آتش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:17
چی بگیم بهت،آماتوری دیگه

1 0

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:17
از این اتفاقات در زندگی تمام انسانها رخ میدهد. مهم این است که شما تجربه خوبی به دست آورده اید.

0 1

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:57
استاد لطفا جواب بده دیروز ۱۹۹۲ فروختم الان ۱۹۶۸ میشه خرید چه کنم به نظرت به خدا هر چی بگی انجام میدم

2 1

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:56
تا زمان خروج کامل ایران از برجام (15 تیر) نوسان قیمتها در بازار ادامه خواهد داشت.

1 1

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:53
استاد اعظم بخدا دعاگوت هستم الان چیکار کنم لطفا زودتر بگو

0 1

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:48
من فروختم ولی شما بخرید و نگه دارید خیلی بالا میده اصلا نفروشید

1 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:42
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

2 0

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 11:14
سلام،،،حالا قیمتها را دیدی؟

0 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:49
هنوز که قیمتی بیرون نیونده؟

1 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:42
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:41
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:41
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:41
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:40
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:40
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:39
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:39
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 0

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:39
سلام،،،چه اتفاقی افتاد برا امروزکه ریزش دلار و ریزش طلا و سکه در پی داره؟؟!!،قیمتها خیلی بد شکست!!

0 2

اهورا12 میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:25
تشکیل هم بده یکی دو روز تاثیر داره، بعدش هر روز میخواد دلار از کجا بیاره بده تو بازار!!! به خاطر همین زیاد نمیاد پایین البته به نظر من

2 4

سيمين میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:22
با سلام،
به نظر،
من بازار متشكل ارزي
هرگز،
اتفاق نخواهد،
افتاد،
و بازار ساز،
از اين،
حربه،
استفاده ميكنه،
جهت،
حفظ و كنترل بازار،
كه بصورت،
جهشي،
قيمتها بالاتر نره
موافقيد؟؟؟

2 0

اهورا12 میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:18
به نظر من هیچی رو نباید بفروشیم، حتی مرگ موش، چون فردا باید گرونتر بخری

2 1

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:11
دوستان سعی کنند فقط به حجم طلا ها اضافه کنن، اصلا نفروشن چون قابل پیش بینی نیست یکدفعه جا می مونند.

0 2

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:57
من دیروز ریسک کردم و فروختم شما طلاهاتون رو نگه دارید اصلا نفروشید ریسک نکنید

1 0

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 10:07
بلخره شما خوشحالی که فروختی یا پشیمنی و ریسک کردی.؟
تو 5 دیقه 180 درجه چرخیری

0 0

Leon میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:46
استاد اعظم به فرمایش شما دیروز اب شده ۱۹۹۲ فروختم دمت گرم ای ولا داری چه موقع باز بخرم لطفا راهنمایی کنید امروز ۱۹۷۵ هست همین الان سوال کردم بخرم یا نه

0 0

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:55
من به استاد اعظم اطمینان دارم تا الان که سود بردم زمان خرید بعدی لطفا

1 0

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:52
کار بسیار پر ریسکی رو کردی

2 0

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 08:59
اگه هدف دوستان از خرید طلا، بلندمدت باشه دیگه جای نگرانی نیست و می بایست در هر زمان که قصد خرید دارند خریدشون انجام بدن. منتظر پایین آمدن قیمت نباشند. به صورت تدریجی خرید کنند و قدرت خرید خود را حفظ کنند.

1 0

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:49
من دیروز ۱۹۹۲ فروختم امروز با قیمت ارزون تر بخرم راهنمایی کنید

1 2

سید... میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 00:59
باسلام خدمت دوستان عزیز
اساتید محترم که چند روز آینده را کاهشی پیش بینی کردن، لطفا مقدار ریزش رو هم نظر بدن. تا چه مقدار میتونه کاهش داشته باشیم؟؟؟

3 1

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 00:18
دوستا کسی منکر مسکن نیس ولی توی این اوزاع احوال نمیاد پول بی زبونشو به مسکن بدی چون ممکنه پولش گیر کنه :

4 0

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 00:06
من مخلص همتونم اجازه بدی کارمونو انجام بدیم واز فکر ونظرای ادم های بادانش استفاده کنیم این برایهمه مون بحتره بهث الکی سود نمیاره :

3 1

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 23:48
نظر جناب فردا شبخیز دکتر پیشگو اینده بین مقداری هم شاطی با دانش اس و استا اعظم بد نیست بقیه دوستا فقط بعس میکنن این درست نیس چرا نظرا همدیگه رو میکوبید رفقا با هم خوبباشید :

2 5

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 23:08
دوستان عزیز شما خیلی فراموش کارید افرادی که چندساله به حرف های این فرد توجه میکنند واقعا تناقض و دورویی و در واقع این همه کاربر جعلی شد نمیبینن این عزیزانی میگن من تازه به سایت وارد شدم اما واقعا هرکس بعد از این همه تناقض و قرار و اشتباه است فرد رو میبینه و دوباره به این فرد اعتراض هم نمیکنه واقعا جالبه واقعا درضمن فرد مورد نظر شما احمق نیست اونایی احمقن که از بعد از عید به سخنان اشتباه این فرد که ثابت هم شده اعتراض نکردند و این فرد با کاربر های جعلی اش برای مخالفانش منفی و برای خودش امتیاز مثبت میده و حال میکنه یه دفعه برای مخلفانش 20 امتیاز مثبت میزاره و کاربر جعلی اش پیام میزاره که رفتی برای خودت امتیاز بده ساختی که که فرد مخالفش رو دک کنه اما من نرفتم حریف طلبی کرد بعد گفت اگر من شکست بخورم باید محو شوم فرداش هر چه قدر گفتم که برای نبرد نیامدم هی از در نبرد میشه این فرد بعد از دعوت به خرید ملک در نبرد شمالی بعد گفت در جنوب تهران بخرید بعد حرفشو عوض کرد گفت طلا بخرید بعد یهو اومد گفت اماتور ها اومدن بازار رو بهم ریختن حالا هم داره میگه برید سپرده گذاری کنید در بانک فردا به حرف دیگه درپایان این فرد با من درگیر شد نه من اصولا من با آدم هایی که به دنبال دروغگویی هستن کاری ندارم منتهی دوستان عزیز این فرد در 2 ماه اول سال به غیر از اشتباه چیزی نداشته که یکسره هم به من حمله میکنه خودتون نظرات این فرد رو توی این 2 ماه بررسی کنید قضاوت کنید این همان فردی هست که در سال های قبل پیام گذاشت که اگر افرادی مثل ما ضرر نکنند این فرد سود نمیکند دوستان قدیمی یادشون.

1 0

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:48
من تا حالا با نظر استاد چندین بار سود بردم و تا زمانی که کامنت درست بگذره طرفدارشم

5 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 23:27
اوستاد عزیز 2 حرف شما متین این بابا ببخشید البته دروغگو اصلا از طلا و ارز هیچ درکی نداره.
شما بیخیال شو.
بنده اگه به تاریخ عضویتم یه نگاه بندازی متوجه میشی یکی از قدیمیایه این سایتم.
تا چن روز قبلم نه کامنت میزاشتم نه لایکی میزدم.فقط نظرهارو نگاه میکردمو میخوندم.
خیلی از دوستانه قدیمی رفتن که جاشون خالیه.
خودم با درک و استدلاله خودم از صفر شرو کردم خداروشکر به جاهایه بالایم رسیدم.
بقیه دوستانم همین کارو باید بکن.
یه مثله قدیمی هست که میگه سوارکار تا از اسب نیفته سوار کار نمیشه.
این بازاریم که دوستان بهش دورو کردن(چه تازه کار و چه قدیمی)پر از استرس و اضطراب
طلاو ارز ریسکش خیلی بالاس.
تو خریدو فروش باید نترسید.
اگه بترسی قافیرو باختی.
دوستان همه عقل دارون و خودشون خوب و بدو تشخیص میدن.
شماهم خونه خودتو کثیف نکن هرکی به راه خودش.
بزار هزار امتیاز بیاره یا منفی مهم سودیه که هرکس واسه خودش برمیداره اون برنده اس.اوستاد من.
یا حق.

3 2

فردا میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 22:57
بنظر من بازار متشکل تا زمانی که بازار ازش ترس داره و نسبت به کوچکترین خبری از آن،در مسیر اصلاح قرار میگیره،رونمایی نخواهد شد.
زمانی جناب همتی از این بازار رونمایی خواهد کرد که دیگه بازار نسبت به این خبر حساسیتشو از دست داده باشه.
دقیقا مثل داستان چوپان دروغگو.
فعلا، هنوز مردم از خبر گرگ آمد ،میترسن ،و جناب همتی از این ترس بازار داره بهره برداری میکنه.
بدون کمترین هزینه ای و صرفا بر اساس یک فاند خبری.
اینجوری که دارن ادامه میدن بعید نیست تا نیمه دوم سال این خبر آغاز بکار بازار ادامه داشته باشه تا از صعود و جهش قیمتها جلوگیری بشه.
این بازار اگه قرار بود راه اندازی بشه باید در سالروز خروج ترامپ از برجام و در اوج هیجانات راه اندازی میشد،نه الان که فضای جامعه آرام تر شده،بنظرم بیش از این نباید بازار به این خبر بها بده،چون حتی در صورت راه اندازی یک اصلاح موقته و مثل دلار 4200 تومنی موقتیه.

3 0

فردا میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 22:41
دوستان عزیز من یک تجربه شخصی و البته برای بلندمدت در اختیار دوستان تازه کار میگذارم،و انتخاب با خودشونه.
من از زمانی که سکه از 1400 به حدود 880 هزار رسید شروع کردم به خرید پله ای.و هر بار که خرید میکردم فکر میکردم که در اوج قیمت دارم میخرم و چقدر گرون خریدم.الان که سکه به بالاتر از پنج تومن رسیده میبینم که در گذشته چقدر ارزون خریدم .
اگر هدفتون سرمایه گذاری بلند مدته در حمایتهای مهم و محکم،پله ای خرید کنید و منتظر خرید در قیمتهای بالا نباشید،وقتی به قیمتهای بالاتر هم رسیدید باز هم پله ای بخرید و خریدتون رو تکمیل کنید.
یک پله هم برای خرید در وقت بازار متشکل بگذارید،البته اگه راه اندازی بشه.

5 1

آینده بین میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 22:15
دوستان به نظر بنده خرید بهتر هست چون امکان افزایش قیمت ها بیشتر از کاهش قیمت هاست

2 10

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:11
احمق همه را مثل خودش میداند دوستان عزیز همه را به خرید دعوت میکنم صادقانه اینهمه هم چرت و پرت های این افراد را گوش ندهید گفتند 2050 بره نمیاد پایین حالا میگه 2080 رو نبینه نمیره بالا بعد میگه غلط کرده بعد به دوستان میگه نظراتم 80 به 20 درست هست دوستان نظرات این فرد را رصد کنید خودتون قضاوت کنید.

0 0

Leon پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/26 ساعت 09:53
دیوانه ای از قفس پرید لطفا از توهین به همدیگر بپرهیزید

7 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 22:19
منم با نظر محصل عزیز موافقم.
این حرفا بچه بازیه.
میخوای خودتو ثابت کنی یه یحلیلی یه پیش بینیه از چن روز اینده طلا بگو که همه بهت احترام بزارن برادر من.

6 4

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:28
شما بجز توهین کردن، کار دیگه ای هم بلدید؟؟
نهایتاً شما میتونی با یه نظر موافق نباشی!! اما نمیشه اون رو دستمایه توهین به دیگران قرارداد!!

7 2

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:19
خواهش میکنم بهم توهین نکنید بیایند تو سایت به نظرات هم احترام بذاریم ونظراتی بدیم که خودمون وبقیه بتونیم از اون استفاده کنیم

3 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 20:15
در جواب شب خیز ممکنه تا 2 سال یا 100 سال دیگه هم به اون قیمتی که میگم نرسه پس مفهومش اینه هر وقت رسید باید بخری
وقتی به اون قیمت رسید باید بخری که توی کوتاه مدت سود کنی (مثلا 3 روز)
خدا میدونه قصدم فقط راهنمایی هست
باید کاری کرد سرمایه ها از این سمت بیرون بیاد
و من به شما قول میدم سرمایه ها از تمام بازارها به یک سو خواهد رفت مطمین باشید خبر قطعی و درست بعد ماه رمضان

5 0

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:15
سلام استاد من به نظر شما احترام میذارم ولی به قول خودتون این بازار رو فقط ۷۲ ساعت میشه پیش بینی کرد پس بهترین کار تقسیم سرمایه در بازار طلا و کار های دیگه به غیر از دلار

3 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 19:13
دوستان فعلا پولتون سپرده باشه تا هر وقت مظنه 2080 رو شکت یا 18 عیار 480 رو شکست خرید کنید
این رو هم یه جا یادداشت کنید اگر اشتباه بود هر چی دلتون خواست به من بگید
تا به اون سطح نرسیده فقط باید نظاره گر بود چون افزایش های موقتی برای فریب هست باید حتما به اون سطح برسه تا افزایش واقعی رخ بده و بشه در کوتاه مدت نوسان گرفت و به سود خوبی رسید

2 2

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:35
سپرده؟؟؟؟؟خدا همه را شفا بده

2 2

امیردنت پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 20:14
منظور استاد واضحه اگر به اون سطحی که میگه نرسه نباید خرید چون احتمال سقوط سنگین وجود داره چقدر زود یادتون رفته سکه 1600 سال 91 به 750 رسید

6 1

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 20:04
یعنی من صبر کنم ۲۰ هزار تومن که طلا گرون شد تازه برم بخرم اون موقع باید بفروشم

5 2

شب خیز میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:50
هر کی طلا داره که هیچ کار نکنه منتظر بمونه ولی کسانی که فقط پول دارند به صورت پلکانی شروع به خرید کنند کاری هم به استاد و شاگرد نداشته باشید میدونی چرا ؟ چون طلا خیلی که بیاد پایین گرمی ۱۰ هزار تومن ولی اگه بخاد بره بالا احتمال داره تا گرمی ۵۰۰تا ۵۲۰ تا چند ماه اینده بره حالا انتخاب با خودتونه یا منتظر بمونید که کف کف پیدا شه یا بخریند ومنتظر قیمت های بالا باشید این نظر شخصی خودمه

1 3

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 19:11
تا طلا 480 رو نشکنه نمیتونه جهش پیدا کنه شا منتظر بمون
اگر مظنه 2080 رو بشکنه بعد معنی افزایش رو میفهمی
الان فقط پول خودت رو فریز کردی

1 6

اندکی صبر صحر نزدیک است... میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:48
انشاالله پس از پایان ماه مبارک رمضان حق امریکا رو کف دستش میذاریم...

8 1

dr.beihGhi پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:46
آقاي مثلا مشاور املاك فكر كنم شما پولتون نميرسه خونه بخرين هي دارين دست و پا ميزنين!!!!!خيلي تلاش ميكنين ولي متاسفانه بي نتيجه است، تنها بازاري كه حتي اگر هم راكد باشه باز هم با سود بيشتر و مداوم همراه است بازار مسكنه،بند خودم تمام سرمايه ام رو در بازار آتي سكه از دست دادم درصورتي كه اگر همون مقدار پول رو خونه ميخريدم الان خيالم راحت بود كه هم خونه دارم، پولم هم سرجاشه ،شب هم بدون استرس ميخوابيدم.

2 1

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:38
تند نرو پیاده شو باهم بریم

4 10

مشـاور املاک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:55
به عقیده من با این تجربه ای که دارم در صورت وقوع جنگ با امریکا قیمت املاک دچار سقوط وحشتناکی خواهد شد

4 12

مشـاور املاک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:52
خدا نکنه جنگی شروع بشه. الان ما چندتا فایل ویژه تو دفتر داریم. بعضی ها چندتا آپارتمان 2 میلیارد تومنی رو گذاشتن برای فروش اما گفتن اگه موشکی به سمت ایران شلیک شد این آپارتمانهای 2 میلیارد تومنی رو به قیمت 400 میلیون به اولین خریدار سریع واسشون رد کنیم. خیلی از سرمایه دارها الان مشغول آماده کردن گذرنامه هاشون هستند...

3 1

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:35
آخرین خبر:
رییس کل بانک‌مرکزی: برای شروع به کار بازارمتشکل ارزی نمی توانیم تاریخی مشخص کنیم.

2 0

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:56
افرین کاملا درسته

6 1

شب خیز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:41
عزیزان من بازار متشکل ارزی موقعی راه میفته که دلار جهش بالایی داشته باشه که برا کنترل بازار این بازار راه بیفته ی جور ساده تر میگم یعنی دلار باید بره تا ۱۶ یا ۱۷ این بازار راه میفته و قیمت دلار رو میاره تو محدوده ۱۴۸۰۰تا ۱۵ وقتی دلا ر تو این قیمتی هست که بانک هم بدش نمیاد هیچ وقت راه نمیفته

5 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:38
بازی بانک مرکزی با تاریخ شروع به کار بازار متشکل ارزی فقط جهت کنترل نرخ دلار انجام میشود. آقای همتی به خوبی از این نکته آگاه است که حتی پس از شروع به کار بازار متشکل هم نرخ ارز صعودی خواهد بود.

5 5

مجيد اردبيلي میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:15
با سلام و عرض ادب
عذرخواهي از همه كاربران و دوستان بابت عدم پاسخگويي به سوالات شما عزيزان در طلاگرام......

1 1

آرش میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 17:59
سلام خدمت دوستان
لطفا بفرماييد كي وقت فروشه من اصلا اطلاعاتي در اين زمينه ندارم ممنون ميشم راهنمايم بفرماييد

1 2

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 17:44
استاد اعظم ممنون از توضیحاتتون
اما ای کاش یکم بیشتر درباره اون خبری که گفتید پول به سمتش قرار بره میگفتید ما چشم انتظاریم.

6 8

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 18:01
منظور ایشان بازار مسکن است! در حالی که به این سادگی ها بازار مسکن از رکود خارج نخواهد شد.

6 1

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 16:01
دلبران من طلا زاتش اینه وقتی میخاد خبری بخوره یه کم عقب میاد ولی بد ی چند روز به شدت جلو میره زرنگ کسیه که وقتی عقب اومد بخره نترسه از قدیم طلا قدرتی زیادی داشته چرا وقتی یه چیزی میخان تعریف کنن با طلا مقایسه می کنن به خاطری که در لهزه پوله :

3 3

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 16:10
اگر مظنه 2070 هم بشکنه ممکنه فریب باشه و تا 1950 بریزه خرید فقط شکستن سطح 2080 و طلا 480 و سکه هم فقط 5300 در غیر اینصورت از بازار بیرون باشید

4 1

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:55
بنده ده ساله کارم فقط طلایه دسته دوم و ابشده اس.
نه سکه و نه ارز.
شده رو گرمی 7000شده رو گرمی 40000
شده رو گرنی 10000 هزار سیو سود کردمو خداروشکر راضیم.
بخاطر این عرض میکنم تا کشید پایین باید خرید و منتظر بالا رفتن بود.
چون تو این چن سال کف و سقفه بازار لو رفته با کمی بالاو پایین قیمتا با در نظر گرفتن قیمته ارز میشه فهمید کی خرید کی فروخت و منتظر خرید بعدی شد.

5 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:54
پول های باارزشتون رو فعلا طلا و ارز نخرید
صبر کنید کاهش ها بیشتر بشه یه ضرر حسابی به صرافان و طلا فروشها بخوره بعد ازشون بخرید
فعلا جهت خرید عجله نکنید هر چی ارزون تر بشه بهتره

2 1

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:42
با این اطلاعاتتون متوجه شدم شما اساسا اصول کار صرافی را بلد نیستید مطالعاتتون را بیشتر کنید

4 4

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:57
کاملا درسته.

2 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:49
سلام،،،،شاید این نظر کاملا درست باشه.....خیلی زیرکانه مسیر کاهشی شد

4 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:40
روند کلی تا 3 روز اینده 100 درصد کاهشی هست اگه افزایشی دیدید سوری برای خالی کردن خودشون و بنداز کردن به شماها است
این خبر همین الان از بورس گواهی سپرده کالا به من رسید اینها کاملا محرمانه هست و کسی نباید بدونه ولی من برای شما بازگو میکنم

4 2

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:47
بنده ام شندیم البته از منبع خودم در بورس.
تا شنبه شایدم یکشنبه روند کاهشیو ریزش داریم.

2 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:38
سکه یکروز گواهی سپرده لفظی زیر 5 میلیون رد و بدل شده تا شنبه بعد از ظهر قیمتها کاهشی خواهد بود

1 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:44
اخه ایشون اعظمشون هستن و بقیه اماتور

6 3

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:51
جناب ببخشی بهت بر نخوره خیلی ادعا می کنی اوروز گفتی مسکن سقف فلکو سوراخ میکنه دیدی رفت توکما منظوری نداشتم همه کار برا خوبن

2 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:37
منظور من اینه اگر مظنه 2080 و سکه 5300 رو نشکسته نباید بخرید ممکنه یکسال دیگه بشکنه ممکنه 1 ماه دیگه ممکنه 100 سال دیگه
در غیر اینصورت خرید برابر با ضرر هست
طبق اخرین خبر قرار شده پولها از سمت طلا و ارز خارج شود

2 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:22
تا مظنه 2080 و سکه 5300 رو نشکسته کسی نخره از بازار بیرون باشید
هیچ کسی به عنوان دوست اینطور شما رو راهنمایی نمیکنه

3 0

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:32
من استدلال شمارو متوجه نمیشم جناب.
اگه باز طلا بیاد پایین نخریم یعنی چی.
اگه رو هر گرمی اقایون 20000هزارم سود کنن و بفروشن بعدا به قیمت شما برسن و باز بخرن فک نکنم مشکلی باشه.

1 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:18
قصد بر این شده کم کم پولها از ارز و طلا خارج شود و به سمتی که میگم بره
بعد ماه رمضان بیشتر توضیح میدم فعلا تا همین قدر بدانید بسه

3 2

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 20:53
والا بعضی وقتها حرفایی میزنید آدم به کامنتهای خوبتون هم شک میکنه. آخه چه دلیلی داره پول از طلا و ارز بره به سمت ملک ومسکن؟!! ملک و مسکن نیاز مبرم مردم هست و سوق نقدینگی به طرف مسکن واسه مردم کمرشکن خواهد بود و دولت نباید همچین کاری کنه. حالا بماند که همینطوری هم ملک و مسکن خیلی بالا اومده.

1 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 15:17
قصد بر این شده کمک پولها از ارز و طلا خارج شود و به سمتی که میگم بره
بعد ماه رمضان بیشتر توضیح میدم فعلا تا همین قدر بدانید بسه

2 1

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 14:54
باینکه هنوز چن رور مانده به اجرایه بازار متشکل ارزی با حرفهایه اقایه همتی هم ارز وهم طلا داره به مرور ریزش میکنه.
پس تا یکشنبه یا دوشنبه ریزش ادامه داره.
بهترین موقعه خرید هفته بعد.

4 0

آینده بین میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 14:11
دوستان از دادن نظرات احساسی و یا برای بردن منفعت شخصی خودداری کنید بلکه اونچه که واقعا فکر میکنید درسته را بگید من فکر میکنم بازار به شدت داره کنترل میشه و بانک مرکزی داره ارز زیادی میده تا قیمتها بالاتر نره و این کار را فعلا ادامه میده و شاید با باز شدن بازار متشکل ارزی کمی قیمتها بریزه ولی این کوتاه مدت هست و روند کلی افزایشی هست البته افرادی که قصد خرید دارن فکر نکنن قیمتها ممکنه خیلی پایین بیاد

3 1

لب کارون میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 13:34
آقایی که گفته بودند که ترامپ اقای جان بولتون رو کنار میزاره عرض کنم اولندش که جان بولتون یکی از مهره های اصلی اقای ترامپ هستن و بقول معروف دست راستشونه، خیال همه رو راحت کنم که اقای ترامپ برای 4 سال بعدیش راحت رای میاره بخاطر کارهای عملی که برای امریکایی ها به ارمغان داشته – عرض کنم که سال دیگه سال فروپاشی اقتصاد سیاسی و .... در بهترین شرایط مساوی کره شمالی خواهیم شد .انشالله که نشه ولی من این سالو که ببینم امیدی به آخر سال نیست چه برسه به سال دیگه – من که هیچ طلایی ندارم ولی اگه پول داشته باشم همشو تبدیل به طلا میکردم – جو هم نمیدم واقعیته

2 8

امیردنت میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 12:37
شنیدم ترامپ تا 2-3روز اینده بولتون رو اخراج میکنه و قصد داره هرطور شده با ایران مذاکره کنه حتی به اروپا سفارش کرده با تامین درخواست‌ها یک ایران مانع خروج ایران از برجام بشه چون خروج ایران مساوی شکست ترامپ در انتخابات به نظر من در شرایط فعلی سرمایه باید سه قسمت مساوی طلا مسکن و پول نقد باشه

3 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 12:22
سلام،،همه چیز تا پایان جلسه هفتگی هئیت دولت که ساعاتی دیگر تمام میشود روشن میگردد،،،،همگی باید صبر کرد،،،

1 2

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 12:39
تصمیمات ارزی و اقتصادی،،،،،،،،،،

1 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 12:37
از چه نظر مشخص میشود.

5 6

++ میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:21
عزیزان توجه داشته باشید شنبه آغاز به کار بازار متشکل ارزی هست و احتمال سکته در قیمت ارز به خاطر جو روانی بسیار محتمل میباشد

2 4

بانوی آماتور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 12:18
پس خوبه تا شنبه صبر کنیم واسه خرید... هان؟
ما که جامونده ایم اینم روش......
لطفا راهنمایی کنید.

5 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:25
این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. چون روز شروع به کار بازار متشکل ارزی و حتی روز بعد از آن بازار با مقداری کاهش قیمت مواجه خواهد شد و بهترین فرصت است برای خرید و سرمایه گذاری. چون بعد از مدتی مجددا رشد قیمت ها شروع خواهد شد.

3 3

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:24
بنظر بنده طلا هم بخاطر جو روانی دلار ریزش بسیاری داره

1 0

توازن میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:16
با سلام همونطور که دیروز عرض کردم مظنه بین 2012 تا2018 اگر ایستادگیه لازم رو داشته باشه(حدود سه تا چهار ساعت روی 2017 یا 2018 بمونه)حتما تا 2030 یا 2033 بالا میره و سطح مقاومتی تشکیل میده البته حرکات مشکوکی از سمت دلالها دیده میشه برای وادار کردن آماتورها برای خرید .نکته دوم اینکه مظنه حباب منفی داره که این هم جای سواله(مشکوک)خیلی با احتیاط وارد خرید بشید و در صورتی که موارد بالا رخ داد سریع سیو سود کنید وگرنه به هیچ وجه خرید نکنید

1 1

مشـاور املاک میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 10:56
با توجه به اینکه سکه تاریخ بالا حباب زیادی دارد، خریدن سکه تاریخ پایین (قبل از 86) بصرفه تر است.

0 2

مشـاور املاک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:21
بنده تا به حال طلای آب شده نخریدم. خرید طلای آبشده بهتر است یا خرید سکه تاریخ پایین؟ چون من شنیدم که طلافروش برای فروش آبشده چنددرصد اجرت میگیرد. بعضی ها میگویند خرید آبشده درصدی هم مالیات دارد. درسته؟

0 0

ملک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:20
دقیقاً
بهترین گزینه سکه کامل بهار آزادی یا تاریخ پایینه
چون هیچ گونه حباب قیمتی نداره
و از طرفی مردم عادی ممکنه اصل و بدل طلای آبشده را نتونند به درستی تشخیص دهند و کلاه برداری پیش بیاید
ولی تشخیص سکه اصل از تقلبی خیلی راحته

2 0

اهورا12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:02
سلام سکه تاریخ پایین با ابشده فرقی نداره

2 1

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 04:53
سطح2080 برای مظنه مهم هست در مورد اون دوستی که میگه من گفتم وقتی به 2050رسید دیگه پایین نمیاد بنده گفتم در صورت شکست ۲۰۵۰ زیر ۲ نمیاد که بازار بعد ۳ روز با فشار عرضه مواجه شد و دقیقا یک روز قبل اینکه به زیر ۲ سقوط کنه من یاد آوری کردم نظرات من در این صفحه مربوط به روز ۲۱ رو مطالعه کن مظنه به ۱۹۵۰ هم رسید که روز قبلش برای فرداش تحلیل دادم قرار نیست یک نظر تا همیشه درست و ثابت بمونه بازار لحظه ای هست و هر تحلیل ممکنه سه روز بیشتر دوام نیاره مظنه ۲۰۸۰ رو بشکنه زمان خرید و گرفتن سود در کوتاه مدت هست مطمئن باشید

1 0

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 23:57
شبتون بخیر همتون اقاید :

8 6

مجيد اردبيلي میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 23:32
[ سونامي در بازار طلا ]
نوسان وحشتناك در بازار طلا تا 72 ساعت آينده
برگ برنده دست ماست

4 0

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:37
ابتدا كاهش
سپس افزايش

1 0

م دریا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 11:06
ببخشید میشه بفرمائید منظورتون کاهش هست یا افزایش؟ ممنون

4 2

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 07:21
[ طي ٢ - ٣ روز آينده معادلات بازار تغيير خواهد كرد ]
به خاطر عدم اعلام بكار بازار متشكل ارزي قيمت ها نوسان زيادي نداشت اما با ورود ( ..... ) تا چند ساعت آينده معادلات بازار طلا برهم خواهد خورد و ركود قيمتي چند روزه تبديل به نوسان شديد قيمت ها خواهد شد
....
سيگنال ها را دريافت كنيد تا برنده باشيد

3 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 04:53
این سونامی نسبت به افزایش یاریزش؟

1 0

تهرانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 03:03


کمالوندی: اگر پرونده ایران به شورای امنیت برود، برجام از بین خواهد رفت
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت اگر اتحادیه اروپا، موضوع هسته‌ای ایران را به شورای امنیت ببرد، در واقع این معاهده از بین خواهد رفت.

1 3

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 00:53
متاسفانه .یه لایک ازطرف من.

1 0

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 00:40
میشه دلیلتون رو بفرمائید؟؟؟

2 2

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:52
دوستانی که قصد سرمایه گذاری در مسکن را دارند،می تونند در منطقه ۷ خیابان سپاه و خیابان آمل خرید کنند چون این منطقه فعلا جای رشد داره . به طور مثال در خیابان آمل مسکن متری ۱۶ میلیونه و در تیر و مرداد به راحتی متری بیست میلیون رد میکنه.

3 3

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 23:48
جناب ببخشید بی احترامینشه ما رمضان کسی مسکن نمیخره بازارش خیلی راکده :

8 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:40
به زبان ساده تر
طلا 18 عیار در صورت شکست هر گرم 480 راه را برای 500 باز می کنه در غیر اینصورت این اتفاق نمی افته
یعنی اگر 480 رو شکست با قدرت و سرعت به 500 خواهد رسید (تلاش در 3 روز)
مظنه هم 5080 رو بشکنه یه مکث بین 5090 تا 5100 می کنه بعد به سرعت 5100 رو میشکنه و بالا میره
سکه هم 5300 رو بزنه براحتی تا 5500 پیش میره
کسانی که قصد خرید دارند باید سطوح مقاومتی بالا را رصد کنند اگر شکسته شد با ریسک 50 درصدی داخل شوند در غیر اینصورت بهتره از بازار بیرون بمانند

3 0

اتی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 23:03
با سلام خدمت استاد اعظم عزیز
ببخشید فکر کنم قیمت مظنه رو اشتباه نوشتین!!!
منظورتون ۲۰۸۰ بوده شاید !؟

4 0

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:23
نظر بدین با منطق کسی که میگه مسکن بهتر از طلا س شما و خانواده خدای نکرده یه مریضی سخت بگیری و بیمارستان بستری بشی و بگن ۱۰۰ تومن خرجته مسکنه میتونی براحتی بفروشی در مقابل طلا در یه چشم بهم زدن پوله :

3 0

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 23:34
استا اعظم ۱۰ ساله طلا از مسکن جلوه در بلند مدتم طلا از مسکن درامدش بهتره خودت حسابکن از سال ۸۸ تا الان

1 2

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:45
طلا سرعت نقد شدنش بیشتره ولی مسکن در بلند مدت سود بهتری داره

3 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:18
به اصرار دوستان از طریق گوشی از راه دور امشب تحلیل قرار میدم
بنده سعی میکنم کمتر نظری قرار بدم و فقط زمانی که بازار حالت نوسان داشت نظر خودم رو بگم در غیر اینصورت و با ارامش بازار نیازی به تحلیل نیست
در مورد طلای ابشده باید بگم که قیمت حقیقی و بدون حباب ان حدود 2060 هست ولی به دلیل فروش سنگین طلا فروشان هفته پیش در قیمت 2050 راضی به افزایش ان نمی شوند و حباب منفی به این دلیل هست کسانی که ابشده دارند اگر امکانش بود با سکه تعویض کنند چون سکه کف 4950 تا 5 رو محکم تشکیل داده
ابشده در صورت عبور از 2080 گام برا افزایش برداشته و موعد خرید می شود( نوسان افزایشی برای سود در کوتاه مدت فراهم می شود) در غیر اینصورت اهنگ رشد بسیار کند و ممکن هست با برگشت هم همراه شود
پس موعدی که ابشده 2080 رو برای چند ساعتی شکست زمان خرید هست در غیر اینصورت خرید نا مطمین هست
صرافها سکه رو بین 5 تا 5050 از قبل خرید دارند و راضی به فروش در قیمتهای پایین تر نیستند پس این کف هم قدرتمند هست
در مورد ملک هم بعد از ماه رمضان توضیح خواهم داد
پس کسانی که قصد خرید دارند فعلا صبر کنند چون رشد لاکپشتی قیمت ها برای سرمایه گذاری مناسب نیست و بهتر هست تا دیدن سقف های مقاومتی جدید صبر کرد

4 0

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 00:27
استاد اعظم عزیز قبلا گفتید وقتی مظنه به 2050 برسه وقت خرید هستش چون بعد از این قیمت،قیمت با شتاب رشد میکنه،مظنه به 2050 رسید ،نه تنها رشد نکرد بلکه کاهشی هم شد.الان میگید 2080 وقت خریده،در حالی که 2080 هم برسه احتمال اینکه وارد اصلاح بشه هست.امیدوارم کسی با این سیگنالهای شما به قصد کوتاه مدت خرید نکنه.وگرنه در بلند مدت همین الان هم برای خرید خوبه ،کف آبشده الان مظنه 1960 تا 1970 هست

4 0

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:01
چرا بعصی دوستها دوس دارند دیگرون ضرر کنن و میگن پولشونه تو بانک بزارن توی ۵ سال بانک ۲ برابر سود داده ولی طلا ۵ برابر سود داده ادم چرا به ضرر دیگرون خوشال بشه

3 4

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 21:33
بین تحریم های فلج کننده و جنگ، به نظر من جنگ برای ایران گزینه بدی نیست. طبق گفته تحلیلگران نصف سرمایه اقتصادی جهان در ۴ کشور عربستان، امارات ، کویت و قطر وجود دارد،
که ایران در یک ساعت تمام این کشورها را نابود می کند و شوک بدی به اقتصاد دنیا وارد میشه.

1 1

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 00:47
دوست عزیز نیازی به راه انداختن جنگ نیست،نیروهای نیابتی در کل منطقه کاری خواهند کرد که عربستان و امارات و امریکا رو درگیر کنند،بدون هیچ گونه جنگی.
دست ایران در منطقه اونقدرها هم بسته نیست و هیچوقت ایران و امریکا و یا دیگر کشورها بصورت مستقیم وارد جنگ نخواهند شد.ایران تا همینجا فقط اخطار داده،بنظر من در صورتیکه دشمنیها افزایش پیدا کنه و مانع فروش بیشتر نفتمون بشن ،زدن پالایشگاه نفتی عربستان،آرامکو،دور از انتظار نخواهد بود.البته توسط یمن،نه ایران.

3 4

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 21:29
سلام دوستان
کامنتهای " اندکی صبر صحر نزدیک است" درباره قدرت نظامی ایران را دست کم نگیرید.کامنتهاش در باره اقتصاد منطقی نیست

2 0

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 21:21
مادرم سکه دونه ۴۰۰ تومن خالی نه هزار خریده هنوز نگهداشته بیبین تا کجا اومده

5 1

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 21:12
اگه ادم ۲ سال پیشمیگفت طلا گرم ۵۰۰ هزار میشه ادمه میبردن تیمارستان ولی دیدی که شد الانم خیلی بالا میره اگه بگم تا کجا ممکنه مسخرم کنید :

6 1

آینده بین میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 21:07
دوستان قیمت طلا بسار متاثر از حوادث سیاسی و خدای نکرده نظامی هست و در اینکه داره تا حدود زیادی قیمت طلا و دلار کنترل میشه نباید شک کرد البته پیشبینی بازار کمی سخت شده ولی فکر کنم اگر اوضاع سیاسی همین باشه قیمت رو به بالا هست

0 1

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 00:07
استاد اعظم =آینده بین

2 0

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:13
جناب اینی که جنگ نشه بهش خوشبین نیستم : معلومه ادمی با دانشی هستی

2 0

لوچک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 22:12
جناب اینی که جنگ نشه بهش خوشبین نیستم : معلومه ادمی با دانشی هستی

2 2

علیپور میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 20:57
سلام دوستان یادتونه گفتم باب المندب و خلیج فارس را دست کم نگیرید و منتظر حوادث غیر قابل پیش بینی باشید . چین آمریکا _ امارات _ عربستان . پس صبر لازم است . ایران در بعد امنیتی و نظامی دارای قدرت منطقه ای و ژئو پلیتیک هست

6 2

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 20:56
بزودی قیمت حای از طلا خاهید دید که اگه تو خاب بیبینید خدا نکرده سکته کنید یعنی یک سره بالا میره :

4 1

لوچک میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 20:50
سلام دوستان : چرا نظرا این قد غروقاطی شده و هر کی هر چه دوس داره میگه ؟ ایجا سایت طلا س و باید حرف ها طلایی باشه : طلا بهترین پساندازه و هر وقت ادم گیر کنه بلافاثله میفروشه و نجات پیدا می کنه قیمت طلا حالاحالا بالا میره شک به خودتون را ندین :

6 3

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 19:13
بدترین جنایت به نظر من اینه پول را داخل بانک بگذاری و بشینی سر برج سود بگیری واقعا که
بهترین حالت اینه پول را تبدیل به طلا و ملک بکنید.
سپاس از همه دوستان

2 10

اندکی صبر صحر نزدیک است... میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 18:38
کاری میکنیم که سعودی ها و امریکایی ها به التماس کردن بیوفتند...

6 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 18:49
شما اشتباها اومدی سایت طلا نظر میگذاری،همه متوجه شدن که شما نگران ملک و پول خودتون هستید که هر روز داره توی بانک بی ارزشتر میشه،از این به بعد همه ما میریم طلاهامونو میفروشیم تا مثل شما بزاریم بانک تا سال آینده با پولهامون یک کیلو سیب زمینی هم نتونیم بخریم.
الان دیگه هر بچه نابالغی هم میدونه که بدترین سرمایه گذاری نگه داشتن پول نقد هستش.پس لطفا خودتو بیش از این اذیت نکن برای اثبات حرفهات

8 0

توازن میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 16:10
و اگر در سطح مقاومتیه 2012تا 2017 استحکام نداشت مسیر اصلاحی آغاز میشود و سطوح حمایتیه 2007 و2000و1992و....را خواهیم داشت

4 0

توازن میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 16:01
با سلام مظنه اگر وارد سطح مقاومتیه2012 تا2017 بشود و در این سطح استحکام یابد برای کوتاه مدت (تاکید میکنم کوتاه مدت) دوستان میتونند خرید کنند و سریع سیو سود کنند

3 0

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 13:28
ممنونم از شما

15 3

مجيد اردبيلي میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 12:07
سلام خدمت دوستان قديمي و جديد
يه توصيه دارم براي خريداران ميان مدت
يه گوشه ياداشت كنيد
قيمت آبشده تا٢٠ خرداد ( 2.350.000 )

4 3

مجيد اردبيلي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 12:36
جناب سنگ شناس
( ميان مدت حدود ٢٠ روز تا ٦٠ روز
)

1 1

سنگ شناس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 12:20
سلام میان مدت تقریبا چن وقت میشه؟

8 2

اتی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:47
عزیزانی ک جو میدن با شکست آمریکا طلا ارزان میشه،خیالتون راحت باشه ک حتی با لغو تحریم ها و تحریم فلزات گرانبها قیمت همین قیمتای الان خواهد بود وگرانتر نخواهد شد وگرنه چیزی ک گران شد محال ارزان بشه و ما در کشور هیچگاه تورم برگشتی رو نداشتیم ک بعد از گرانی دوباره ارزان بشه
من با چند طلافروش صحبت کردن گفتن حتی با لغو تحریم ها طلا قرار نیست پایین بیاد

8 0

ali-elc میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:28
سلام-
اقایون داداشیا !!
به صف وایسین که جایزه هاتونو بدم. نفر اول واسه جعل اکانت. نفر دوم واسه توهم و توهین . نفر سوم ایجاد جو روانی که البته خودشم روانیه .

2 9

اندکی صبر صحر نزدیک است... میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:19
بازم هم توصیه میکنم بهترین سرمایه گذاری ملک یا سپرده گذاری در بانک هست. چون با تسلیم اروپا و شکست امریکا طلا و ارز به شدت ارزون میشه...

1 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/25 ساعت 21:51
داداش یکم به خودت استراحت بده اخه سپرده؟؟؟؟؟!پیرزن های ۹۰ سالم میگن دیگه سپرده فایده نداره واقعا نظراتت اینه یا داری بقیه را دست میندازی

1 9

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:45
کاملا موافقم،،،،،

2 10

اندکی صبر صحر نزدیک است... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:25
بهترین کار در حال حاضر فروش طلا و ارز و تبدیل آنها به ریال میباشد.

2 12

اندکی صبر صحر نزدیک است... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:23
اروپا 50 روز دیگه فرصت داره که خواسته های ایران رو بپذیره و مطمئنا چاره ای جز تسلیم نخواهد داشت.

2 11

اندکی صبر صحر نزدیک است... میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 10:56
اگر خطایی از دشمن سر بزند ، خلیج فارس گورستان آمریکایی ها خواهد شد...

1 1

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 10:18
خبری از دوستان نیست.
اوصا بازار از چه قراره؟

3 1

اهورا12 میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 08:42
منطورم اینه که سایت شده سایت مهد کودک، اره ما خریدیم دیشب ابشده. پناه بر خدا

2 1

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 18:52
مال حروم اون سود بانکی هست که تو میگیری و رشد نقدینگی رو زیادتر میکنه و در نتیجه باعث تورم و گرونی میشه،یکم اقتصاد بلد بودی این حرفهای بی معنی رو نمیزدی

2 9

اندکی صبر صحر نزدیک است... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:13
من مثل شماها اونقدر بی عقل نیستم که مال حروم وارد زندگیم کنم دلار و طلا بخرم که بعدش اومد پایین کلی ضرر کنم. پولامو گذاشتم تو بانک هر ماه کلی سود میگیرم. البته چندتا اپارتمانم دارم دادم دست مستاجر هر ماه کلی هم از اونجا درامد دارم. اینجوری هم که شنیدم ملک قراره کلی گرون بشه...

3 8

اندکی صبر صحر نزدیک است... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 11:10
به زودی عربها و اربابانشون به غلط کردن میوفتن و ریزش زیادی تو بازار طلا و سکه و ارز اتفاق میوفته...

4 4

اهورا12 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 10:58
حالا تا زنده ایم استفاده می‌کنیم، شما معلومه خودت هیچی نداری اصلا توی این سایت چی کار داری!!!! فقط اومدی تحقیر بشی!!!

4 9

اندکی صبر صحر نزدیک است... پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 10:51
بر فرض که سکه بشود 10 میلیون تومان. بر فرض که دلار بشود 50 هزارتومان. بر فرض که تمام سکه ها و دلارهای دنیا مال شما باشد... میخواهید چه کنید با این پولها... مگه انسان چقدر عمر میکنه؟ مگه بهنام صفوی رو ندیدین که با اونهمه ثروت و شهرت چقدر زود تسلیم مرگ شد؟ اینقدر دنیاطلب نباشید که
آخرتی هم هست و در آن روز باید پاسخگو باشید...

0 1

لِلللِلننننن میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 08:24
سلام احوال شما
سایت نا ایمن شده

4 0

اهورا12 میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 07:32
یعنی 310 تا نظر خوندم همش دعواهای بچگانه، دریغ از یه نظر خوب در مورد خرید

3 1

casra پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 07:36
سلام،،صبحتون بخیر،،ما که گفتیم روی خرید باشید،،،،فعلا تا پایان هفته کاهشی در کار نیست،،،،،

2 0

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 04:57
سلام واحترام
دوست خوب وعزیزمان کاربرمحترم دانشجوی ویرا
ممنون وسپاس بخار توضیح خوب وبه جایتان راجع به مشکل پیش آمده
سپاسگذارم

2 0

دانشجوی ویرا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 12:02
سلامت باشید.

3 1

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 04:55
ای بابا چرا اینجوری شده من نوشتم برای خرید طلا دست نگه دارید بعد با اسم من بالاتر نوشته سکه بخرید این چجورشه

1 0

سنگ شناس میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 04:55
بله کاملا درسته.
بنده از سال 93 عضو ام.یعنی وقتی که هنوز سایتو این نظرات نبود.
این چن سالم که این امکان اونده واسه نظر دادن بنده بیشتر ناظر بر نظرات دوستان بودم تا خودم نظر بدم.
یا حق.

1 2

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 03:05
یک کاربر مثلا "استاد اعظم" که نوشتند:
به نظرات استاد اعظم 2 توجه نکنید ایشون برای خراب کردن همه اومده.
تاریخ عضویت: هفدهم.یک.نود و هشت.
نام کاربری ساختگی...

1 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 02:36
کاربر امید که نوشته خراب کردن جو. نامی بود که من ساختم.
دقت کنید:
نام مستعاری که خودتون در مستطیل خالی که توضیح دادم مینوسید، عدد تاریخ عضویتش و امتیازش، با عدد تاریخ عضویت و امتیاز خودتون یکی هست. ولی اگر شخص دیگری نام مستعار شما یا هرنام دیگری را بسازد تاریخ عضویت و امتیاز خودش درج میشه...
حتما کاربران محترمی هستند که در یک روز عضو شدند و ممکن است امتیازشان هم یکی باشد. اما حتما کاربرانی هستند که ...

1 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 02:24
ببینید به چه نام کاربری که پیام ارسال میکنید، بعد از ریست کردن صفحه و باز کردن مجدد طلاگرام، پیام به آن شخص موجود است یا خیر. ممکن است باگ سایت باشد. ولی من دیدم برخی پیامهایم به برخی نام کاربریها در طلاگرام، بعد از ریست کردن صفحه سایت دسترسی ندارم. احتمالا نام مستعار ساختگی هستند.

2 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 02:20
بنده قصد مچگیری ندارم و فقط خواستم توضیح بدم. حتما کاربرهایی در یک روز عضو سایت شده اند...

3 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 02:16
دوستان میتونید با این روش تست کنید. روی نام سبز رنگ کاربر کلیک کنید. مینوسه شروع گفتوگو. کلیک کنید و پیام ارسال کنید. صفحه را ریست کنید. روی طلاگرام کلیک کنید. ببینید پیغام ارسال شده به کاربر موردنظر وجود دارد یا خیر. پیغام شما نمیرسد به کاربری که اسم مستعار از روشی که توضیح داده شده درست کرده باشد. میبینید پیغامی وجود ندارد.
برای مثال روی نام کاربری "دانشجوی ویرا" کلیک کنید. به پنجره باز شده توجه کنید. یک تاریخ عضویت متفاوت است. مال هفدهم فروردین نود و هشت هست. این تاریخ عضویت من نیست.
تاریخ عضویت من بیست و دوم هفت نود وشش میباشد.
متاسفانه نام برخی از کاربرها الکی هست.
خیلی جالبه تاریخ عضویت یک "دانشجوی ویرا" که پیام تشکر داد. تاریخ عضویت هفدهم یک نود و هست. یک کاربر به نام "مهدویان" با تاریخ عضویت هفدهم یک نود و هشت.
و "استاد اعظم دو" هم با تاریخ هفدهم یک نود و هشت موجود است.
کاربر مهدویان، که فرمودند پیگیری میکنند این موضوع را تاریخ عضویتشون یازده دو نود و شش هست. و همینطور من تاریخ عضویتم بیست و دوم نود و شش هست و هفدهم یک نود و هشت نیست!

2 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:58
دوستان متوجه شدید، الان کاربر دیگری، بر اساس توضیحی که دادم، نام کاربری من را نوشت و پیام تشکر داد.

2 2

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 02:11
خیلی ممنون نگران شده بودم گفتم تمام گوشی و فیلم های خانوادگی ایم باد رفت اقا من از ساعت 19 دارم میگم کسی باورش نمیشه خودتون گفتی مبهم من همینو میگفتم عزیزم شب بخیر دلار 17 رو میبینه دید یا زود بخر خیالت راحت. یاعلی

0 1

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:53
اقا خیلی ممنون تشکر استاد اعظم 2 ام فکرای ناجور کرده بودم

2 0

دانشجوی ویرا میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:48
دوستان و کاربران محترم.
در بخش نظرات. جایی که میخواهید نظر ارسال کنید. نام مستعار قبلیتون نوشته شده. در زیر آن و بالای بخش پست الکترونیک، یک مستطیل خالی هست. میتوانید هر نام دیگری بنویسید. و وقتی ارسال نظر کردید نام مستعار جدید بجای قبلی نوشته میشود.

0 0

امید میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:44
خراب کردن جو...

0 0

تهرانی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:26
به امتیاز کاربران توجه کنید متوجه میشید کدوم اسم جعلیه

1 0

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:00
دوستان محترم گروه هر پیامی از این لحظه به بعد با اسم مهدویان میاد از طرف من نیست و کار هکرها هستش.
حتماً یگیری میکنم شبتون بخیر

1 0

دانشجوی ویرا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 01:49
دوستان و کاربران محترم.
در بخش نظرات. جایی که میخواهید نظر ارسال کنید. نام مستعار قبلیتون نوشته شده. در زیر آن و بالای بخش پست الکترونیک، یک مستطیل خالی هست. میتوانید هر نام دیگری بنویسید. و وقتی ارسال نظر کردید نام مستعار جدید بجای قبلی نوشته میشود.

3 0

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:56
از دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه این دیگه چه جورشه که به اسم وآی دی کسی پیام میاد تو گروه

2 3

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:54
سکه بخرید.

1 0

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:53
سلام استاد اعظم ۲ خدایی من اصلا همچین پیامی ندادم گوشیم هک شده

1 1

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:58
بازم خوب شد فهمیدیم من هرشب ساعت 11 میخوابم امشب بیدارم ببینم چی شده از ساعت 19 دارم میگم با اسم من پیام میزارن همه باورشون نمیشه.

2 2

علی ایزدی میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:53
دوستان
طلا نخرید دست نگه دارید تا کانال ارزی معلوم بشه عجله نکنید.
نظر شخصی

1 1

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:50
خیلی ممنون حالا بنده شدم احمق.

0 4

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:48
استاد اعظم 2 احمق.

0 3

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:52
احمق تویی که به حرف من توجه نمیکنی.

3 1

مهدویان میگه :

تاریخ: 1398/02/24 ساعت 00:44
باسلام واحترام
استاد اعظم گرامی
لطفا نظر وپیشنهاد خودتون را در مورد روند وخرید آبشده بفرمایید
تا همه دوستان از نظرات خوب شما به فیض اُکمل برسیم
سالم وپیروز باشید

1 1

اهورا12 پاسخ می دهد :