اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور شاهزاده تایلند در نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک

سایت طلا : سیریواناواری ناریراتانا شاهزاده تایلند مراسم افتتاحیه شصت و سومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک را شخصا مدیریت می کند و برگزاری آن را زیر نظر خواهد داشت.

نمایشگاه امسال طلا و جواهرات بانکوک با شعار "دستان جادویی تایلند" برگزار می شود. این نمایشگاه اداره توسعه تجارت بین المللی وزارت بازرگانی تایلند برگزار خواهد شد.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ترویج و ارتقای فعالیت ها و تولیدات صنعتگران تایلندی و توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط به بازارهای بین المللی است.

انتظار می رود بیش از 20 هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه دیدن کنند که طی روزهای 20 تا 24 فوریه 2019 برگزار خواهد شد.

شاهزاده تایلند ریاست مراسم افتتاحیه این نمایشگاه را بر عهده دارد. سایر مقام های ارشد تجاری و بازرگانی دولت تایلند نیز در این مراسم شرکت دارند. شاهزاده تایلند از غرفه های این نمایشگاه دیدن می کند تا حمایت خود را از صنعتگران فعال در صنعت طلا و جواهر نشان دهد.

خانم چوتیما بونیاپراپتسورن معاون وزیر بازرگانی تایلند در اظهاراتی گفت: صنعت طلا و جواهرات در تایلند بخش مهمی از اقتصاد کشور را تشکیل می دهد.این صنعت برای مدت زمان مدیدی است که در بازارهای جهانی به خاطر کیفیت تولیدات شناخته شده است. این صنعت برای 1.2 میلیون شاغل در آن درآمد ایجاد می کند. در سال 2018 صادرات طلا و جواهرات به بیش از 11977 میلیون دلار رسیده که معادل 4.74 درصد کل صادرات کشور بوده است. این صنعت در ایجاد ارزش افزوده به اقتصاد کشور بسیار موفق بوده است.

وی افزود: برای ارتقای جایگاه تایلند به عنوان یک مرکز اصلی جهانی برای تولیدات طلا و جواهر ، وزارت بازرگانی تمرکز خاصی بر روی توسعه قدرت رقابت و بازاریابی برای این صنعت داشته است. معرفی تولیدات و قابلیت های صنعت طلا و جواهر تایلند برای مشتریان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

اداره توسعه تجارت بین المللی تایلند همچنین در حال تلاش برای توسعه کانال های تجاری آنلاین برای تولیدات و محصولات طلا و جواهر از طریق پلتفرم های علی اکسپرس و تایترید دات کام است.

در این نمایشگاه بیش از 900 شرکت از کشورهای مختلف از جمله تایلند، هنگ کنگ، ژاپن چین هند اسرائیل ایتالیا و کشورهای آسه آن شرکت و تولیدات خود را عرضه کرده اند.

پیش بینی می شود بیش از 20 هزار بازدیدکننده از 130 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند و ارزش قراردادهای تجاری در این نمایشگاه بیش از 2400 میلیون بات خواهد بود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد