اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت جهانی طلا تحت تاثیر کاهش شاخص سهام آسیا

سایت طلا : قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر افت شاخص سهام در بازارهای آسیایی، با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز ، در حالی که نگرانی ها درباره تنش های ژئوپلیتیک و وضعیت اقتصادی جهان با افزایش روبرو شده است، شاخص سهام در بازارهای آسیایی با افت نسبی همراه شده و این مساله موجب شده تا قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح خود در 2 ماه و نیم اخیر برسد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1227 دلار رسیده است. قیمت طلا روز 15 اکتبر به بیش از 1233 دلار رسید که این رقم بالاترین رکورد از 26 جولای به شمار می رود.

نگرانی ها درباره اوضاع اقتصادی و مالی ایتالیا و تبعات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا فشار زیادی را بر بازارهای مالی بین المللی وارد کرده است.

ادامه تنش ها بر سر پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی نیز تاثیر زیادی بر بازارهای بین المللی داشته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام کرده است که قصد دارد ایالات متحده را از پیمان نیروهای هسته ای میان برد با روسیه خارج کند. وی مدعی شده است که مسکو در حال نقض تعهدات خود در چارچوب این پیمان است.

تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان می دهد که چشم انداز رشد اقتصادی جهان در سال 2019 میلادی برای نخستین بار با کاهش روبرو شده است. ادامه تنش های تجاری بین آمریکا و چین تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی جهان خواهد داشت.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که میزان ذخایر طلای روسیه تا اوایل اکتبر به 65.5 میلیون اونس رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد