اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار شرکت های معتبر تجاری درباره افزایش قیمت نفت تا 100 دلار در هر بشکه

سایت طلا : شرکت های معتبر تجاری جهان هشدار می دهند که تحریم های آمریکا علیه ایران می تواند قیمت هر بشکه نفت را تا پایان سال 2019 به بیش از 100 دلار افزایش دهد.

به گزارش رویترز ، شرکت های تجاری ترافیگورا و موکوریا در تازه ترین تحلیل خود اعلام کردند که اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران از نوامبر آینده، می تواند قیمت هر بشکه نفت را تا پایان سال 2019 میلادی به 100 دلار در هر بشکه افزایش دهد.

بر اساس این گزارش دانیل جائگی رئیس شرکت مرکوریا که در زمینه خرید و فروش انرژی فعال است در این باره گفت: با اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران حدود 2 میلیون بشکه نفت از بازار خارج می شود. این مساله می تواند قیمت هر بشکه نفت را تا 100 دلار افزایش دهد.

وی افزود: ما در آستانه نوسانات شدید قیمت نفت در سه ماه پایانی 2018 میلادی هستیم. بازار نفت در شرایط کنونی قادر به جبران کاهش صادرات نفت ایران نخواهد بود.

آمریکا پیش از این تحریم های مالی را علیه ایران اعمال کرده و قصد دارد از 4 نوامبر تحریم های نفتی را اجرا کند.

بن لاکوک تحلیلگر ارشد نفتی از شرکت ترافیگورا نیز گفت: قیمت نفت تا کریسمس به بیش از 90 دلار افزایش خواهد یافت و با آغاز سال جدید قیمت هر بشکه نفت از مرز 100 دلار خواهد گذشت.

این در شرایطی است که اختلالات تولید نفت در کشورهای لیبی نیجریه و ونزوئلا نیز می تواند به وضعیت نابسامان در بازارهای جهانی دامن بزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد