اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در بهبهان

سایت طلا؛ در پی سرقت سارقان مسلح از یک طلا فروشی در شهرستان بهبهان، طلا فروشان این شهر در اعتراض به تامیین امنیت خود ،واحدهای صنفی خود را بستند.

به گزارش سایت طلا، چهار سارق مسلح صبح دیروز به یک طلا فروشی در خیابان عدالت بهبهان حمله کرده و پس از شکستن ویترین این مغازه مقدار قابل توجهی طلا به سرقت کرده و متواری شدند.

یک شاهد عینی در این ماجرا به سایت طلا گفت، مقارن ساعت 9 و 10 دقیقه صبح 4 سارق نقابدار به یک طلا فروشی واقع در پاساژ مودتی بهبهان حمله کردند و در طول 3 الی 4 دقیقه به صورت مداوم تیر اندازی کرده و طلاهای این مغازه را به سرقت بردند.

بر اساس این گزارش، روز گذشته واحدهای طلا فروشی شهرستان بهبهان و گچساران در اعتراض به تامین امنیت مغازه های خود را بستند و تعدادی از طلا فروشان در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

یداله درخور، رئیس اتحادیه طلا و جواهر بهبهان نیز در گفتگو با خبرنگار سایت طلا گفت: روز گذشته با طلا فروشان و همچنین با مسئولین این شهر در فرمانداری جلسه داشتیم و امیدواریم که امروز طلا فروشان به واحدهای کسبی خود برگردند و مغازه های خود را باز کنند.

وی افزود: در حادثه سرقت از این طلا فروشی یک عابر پیاده که دیگران را از وجود سارقان مطلع می کرد هدف گلوله از ناحیه پا از طرف سارقان قرار گرفت که برای مداوا به اهواز منتقل شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بهبهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شدیدا پی گیر سرقت روز گذشته این شهر است و این اتحادیه از طریق فرمانداری و مجمع امور صنفی به دنبال تامین امنیت برای طلا فروشان و ایجاد آرامش در این شهر است.

گفتنی است،سه ماه قبل هم از یک طلا فروشی در شهرستان گچساران واقع در 50 کیلومتری بهبهان سرقتی صورت گرفت که منجربه مجروح شدن رئیس اتحادیه طلا و جواهر این شهر شد./ج
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد