اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
39

ادامه اختلاف نظر بین سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی درباره روند قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بار دیگر بر سر روند قیمت طلا در روزهای آینده اختلاف نظر دارند.

به گزارش کیتکو نیوز، در نظرسنجی این هفته 17 کارشناس ارشد اقتصادی وال استریت شرکت کرده اند که از این تعداد 7 نفر معادل 41 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

6 نفر معادل 35 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 4 نفر معادل 25 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی آنلاین نیز 617 سرمایه گذار بین المللی شرکت کرده اند که 261 نفر معادل 42 درصد پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در این مدت کاهش خواهد یافت.

252 نفر دیگر معادل 41 درصد اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده با افزایش روبرو می شود و 104 نفر معادل 17 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نمی کند.

هفته گذشته 50 درصد کارشناسان اقتصادی و 51 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با کاهش 0.6 درصدی روبرو شده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد