اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
85

بازارهای مالی جهان در ماه ژوئن تحت تاثیر چه عواملی خواهند بود؟

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بازارهای مالی جهان در ماه ژوئن تحت تاثیر تعرفه ها، جنگ های تجاری و تنش های سیاسی قرار خواهد داشت.

به گزارش کیتکو نیوز ، قیمت جهانی طلا در ماه می با افت 2.2 درصدی روبرو شده است. این برای دومین ماه متوالی است که قیمت طلا با کاهش همراه بوده است.

بر اساس این گزارش فشار شدید فروش در بازار جهانی فلزات گرانبها تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا به کمتر از 1300 دلار در هر اونس داشته است. بیشترین فشار فروش در بازار طلا ناشی از افزایش ارزش دلار و تقویت بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بوده است.

شاخص ارزش دلار طی ماه گذشته با رشد 4.5 درصدی روبرو شده است. ماه ژوئن در حالی آغاز شده است که انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه می موجب تقویت ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره در نشست 13 ژوئن شده است.

افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای مالی جهان داشته باشد. از سوی دیگر ادامه نگرانی ها نسبت به اوضاع ایتالیا علی رغم تشکیل دولت جدید می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای جهانی داشته باشد. ایتالیا طی سال های اخیر با بی ثباتی سیاسی روبرو بوده است.

ادامه نگرانی ها نسبت به وقوع جنگ تجاری در جهان و اوضاع شبه جزیره کره نیز می تواند عوامل مهم تاثیرگذار بر بازارهای جهانی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد