اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه میتسوبیشی: 25

افت قیمت طلا به کمتر از 1300 دلار چندان پایدار نخواهد بود

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری میتسوبیشی در تازه ترین گزارش خود نسبت به کاهش قیمت جهانی طلا به کمتر از 1300 دلار در هر اونس واکنش نشان داده است.

به گزارش کیتکو نیوز، تحلیلگران موسسه میتسوبیشی اعلام کردند که بازار طلا امسال شرایط ناامیدکننده سال گذشته را تکرار نخواهد کرد و افت قیمت به کمتر از 1300 دلار در هر اونس موقتی و زودگذر خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی تاکید کردند که قیمت طلا بار دیگر به بالاتر از سطح حساس و حمایتی 1300 دلاری افزایش خواهد یافت و سطح 1300 دلار در هر اونس همچنان مهمترین سطح حمایتی و معتبر برای قیمت طلا خواهد بود.

به اعتقاد استراتژیست های بازارهای بین المللی، مهمترین عامل کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی افزایش کم سابقه نرخ بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و تقویت ارزش دلار بوده است. نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا برای نخستین بار از سال 2011 به بیش از 3 درصد رسیده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

به نظر می رسد شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی به زودی با کاهش روبرو خواهد شد.

تحلیلگران بین المللی معتقدند که احتمال تثبیت قیمت طلا به کمتر از 1300 دلار بسیار کم است چرا که تمایل سرمایه گذاران برای ورود به بازار طلا به شدت افزایش یافته است.

موسسه میتسوبیشی بر این باور است که قیمت جهانی طلا به زودی به محدوده 1300 تا 1365 دلاری بازخواهد گشت.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد