اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه اسپروت منجمنت:93

سیاست های فدرال رزرو آمریکا به ضرر بازارهای مالی خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری اسپروت منجمنت بر این باورند که سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا در نهایت به ضرر بازارهای مالی و به نفع قیمت طلا خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه سرمایه گذاری اسپروت اعلام کرد: فدرال رزرو آمریکا احتمالا در تصمیم خود برای افزایش متوالی و سریع نرخ بهره طی ماه های آینده تجدیدنظر خواهد کرد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. فدرال رزرو ابراز اطمینان کرده است که نرخ تورم طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت و در میان مدت به هدف 2 درصدی خواهد رسید.

فدرال رزرو آمریکا از دسامبر 2015 تاکنون نرخ بهره را 6 بار افزایش داده و به 1.75 درصد رسانده است. فدرال رزرو همچنین برنامه کاهش تراز مالی 4.5 تریلیون دلاری را نیز آغاز کرده است.

به اعتقاد تحلیلگران این موسسه سرمایه گذاری، سیاست دوگانه فدرال رزرو در نهایت یک خطر بزرگ برای بازارهای مالی به شمار می رود. در این باره شک و تردید وجود دارد که فدرال رزرو طی ماه های آینده نیز بتواند اهداف سیاستی خود را دنبال کرده و نرخ بهره را افزایش دهد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد