اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری بی ام او: 1.2

میانگین قیمت طلا سال آینده 1280 دلار خواهد بود

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری بی ام او در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2018 میلادی به 1280 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه بی ام او کاپیتال در گزارشی پیش بینی کرده است که افزایش خرید طلا برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر تورم موجب خواهد شد تا قیمت طلا در سال آینده به طور میانگین به 1280 دلار برسد.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد افزایش تدریجی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و رشد تقاضای سرمایه گذاری برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه در برابر تورم موجب خواهد شد تا قیمت طلا طی ماه های آینده افزایش یابد.

تحلیلگران موسسه بی ام او تاکید کردند که قیمت طلا در دو سال اخیر تا حد زیادی تثبیت شده و این مساله می تواند زمینه مناسبی برای افزایش چشمگیر قیمت این فلز گرانبها طی ماه های آینده باشد.

تنش های سیاسی بین المللی نیز تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا داشته است. افزایش فشارهای تورمی در اقتصادهای توسعه یافته و صنعتی به خصوص آمریکا نیز می تواند عامل مهمی برای رشد قیمت طلا در سال آینده باشد.

اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان نیز می تواند عامل مهمی برای رشد تقاضا و قیمت طلا باشد.

موسسه بی ام او پیش بینی کرده است که وضعیت اقتصادی آمریکا طی ماه های آینده بهبود خواهد یافت و نرخ تورم این کشور نیز به تدریج به سوی هدف 2 درصدی حرکت خواهد کرد.

این موسسه سرمایه گذاری پیش بینی کرده است که فدرال رزرو طی سال آینده 2 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

تجار بین المللی به دقت سیاست های پولی فدرال رزرو را زیر نظر دارند و منتظر سیاست های جدید فدرال رزرو پس از پایان دوره ریاست جانت یلن و آغاز ریاست جرومی پاول هستند.

تحلیلگران این موسسه پیش بینی کردند که میانگین قیمت هر اونس طلا سال آینده به 1280 دلار و در سال 2019 میلادی نیز به 1250 دلار خواهد رسید.

میانگین قیمت هر اونس نقره نیز سال آینده به 17.78 دلار می رسد و این رقم در سال 2019 نیز به بیش از 17.90 دلار خواهد رسید.

به نظر می رسد سیاست های پولی بانک های مرکزی اروپا چین و ژاپن نیز تاثیر مهمی بر قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد