اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
طی ماه سپتامبر :

بخش خصوصی آمریکا 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد

سایت طلا : تازه ترین گزارش موسسه تحقیقاتی ای دی پی نشان می دهد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه سپتامبر بیش از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در حالی که شرکتهای بخش خصوصی آمریکا طی ماه سپتامبر فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کرده اند ولی آمارها نشان می دهد که فعالیت های صنعتی در غرب آمریکا با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش ادامه انتشار آمارهای ضد و نقیض در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا ، تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را با ابهام جدی روبرو کرده است.

بخش خصوصی آمریکا طی ماه سپتامبر 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که این بالاترین رقم از ژوئن به شمار می رود. کارشناسان اقتصادی پیش از این اعلام کرده بودند که بخش خصوصی آمریکا در ماه سپتامبر 194 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

بخش خصوصی آمریکا طی ماه اوت نیز 186 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. نگرانی نسبت به اوضاع اقتصادی چین تاثیر زیادی در اتخاذ این تصمیم داشته است.

گزارش سایت طلا حاکیست، نظرسنجی جدید موسسه سی ام ئی نیز نشان می دهد احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست اکتبر به 11 درصد رسیده و این احتمال در نشست دسامبر به بیش از 39 درصد افزایش یافته است.

نظرسنجی رویترز نیز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر 203 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در ماه اوت به کمتر از 173 هزار فرصت شغلی رسیده است. پیش بینی می شود نرخ بیکاری آمریکا نیز طی ماه سپتامبر به کمتر از 5.1 درصد برسد که این رقم نیز پایین ترین میزان در 7 سال و نیم اخیر خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، اگر روند اشتغال در آمریکا به همین صورت ادامه یابد، اقتصاد این کشور تا تابستان 2016 میلادی به اشتغال کامل خواهد رسید. پس از انتشار گزارش موسسه ای دی پی، شاخص سهام و ارزش دلار در بازارهای بین المللی با افزایش بیشتری روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

به نظر می رسد در کوتاه مدت انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا به خصوص گزارش روز جمعه وزارت کار در زمینه وضعیت نرخ بیکاری و اشتغال تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد