اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند نزولی قیمت طلا در سال 2014 محدود خواهد بود

سایت طلا : ساکسو بانک دانمارک در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد روند نزولی قیمت طلا در سال 2014 ادامه خواهد یافت ولی این روند محدود خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس؛ تحلیلگران ساکسو بانک اعلام کردند، گرچه قیمت طلا در سال 2014 میلادی نیز همچنان روندی نزولی خواهد داشت ولی با توجه به اینکه قیمت های کنونی کف قیمت به شمار می رود روند نزولی قیمت طلا طی ماه های آینده محدود خواهد بود.

بر اساس این گزارش اوله هانسن استراتژیست ارشد ساکسو بانک تاکید کرد: خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا در شرایط کنونی با ریسک بالایی همراه است و نیاز به صبر و طاقت زیادی دارد.

وی افزود: به نظر من قیمت طلا در روند بعدی خود 100 دلار دیگر نیز کاهش خواهد یافت. قیمت طلا از حدود 1600 دلار در روزهای نخست 2013 به کمتر از 1200 دلار رسیده است.

بر پایه گزارش سایت طلا این تحلیلگر اقتصادی تأکید کرد: سرمایه گذاران بین المللی منتظر رسیدن قیمت طلا به کف نهایی آن هستند و به نظر من سطح 1080 دلاری بهترین فرصت برای خرید است. به نظر من قیمت طلا در سال 2014 میلادی نیز با نوسان روبرو خواهد شد ولی نوسانات آن به اندازه سال 2013 شدید نخواهد بود.

هانسن گفت: بهبود وضعیت بازار سهام و بورس سرمایه گذاران بین المللی را متقاعد کرده است که در شرایط کنونی به جای سرمایه گذاری در بازار فلزات گرانبها در بازار بورس سرمایه گذاری کنند./م


انتهای پیام/



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد