اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جدید کلنگی ها در مناطق مختلف تهران+ جدول

واسطه‌گران ملکی منطقه 6، در رابطه با قیمت ملک‌های کلنگی و زمین در این محدوده می‌گویند: در مرکز تهران و خیابان فلسطین، برای ۳۰۰۰ متر زمین با ۱۶۰متر کلنگی 580 میلیارد تومان تعیین شده و یعنی به ازای هر متر از این زمین، 193 میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند.

به گزارش سایت طلا،بررسی‌های اکوایران نشان می‌دهد که هر متر از یک ملک کلنگی در اطراف بوستان لاله از 120 تا 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، که البته نوع پهنه در قیمت ملک و زمین اثرگذار است و بنا به تراکم پهنه‌، تجاری، مسکونی، مختلط و فضای سبز بودن گذری که در آن قرار گرفته، قیمت‌ها متفاوت است.

واسطه‌گران ملکی منطقه 6، در رابطه با قیمت ملک‌های کلنگی و زمین در این محدوده می‌گویند، در مرکز تهران و خیابان فلسطین، برای ۳۰۰۰ متر زمین با ۱۶۰متر کلنگی 580 میلیارد تومان تعیین شده و یعنی به ازای هر متر از این زمین، 193 میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند.

به گفته برخی واسطه‌گران ملکی اگر این فایل را در محدوده بوستان لاله در نظر بگیریم، به ازای هر مترمربع آن، 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، بنایراین ارزش 3000 مترمربع زمین در اطرف بوستان لاله برابر با 600 میلیارد تومان است.

در شوش، ملکی کلنگی با 400 مترمربع زیربنا، 140 میلیارد تومان و درکه، خانه‌ای کلنگی با 1066 مترمربع زیربنا، 85 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در تهرانپارس، ملکی کلنگی با 2000 مترمربع زیربنا 180 میلیارد تومان و در محله فرشته، آپارتمانی قدیمی با 1260 مترمربع زیربنا، 755 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد