اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حیوانات عجیب و غریبی که ملکه انگلیس داشت؛ از خفاش ها گرفته تا تنبل! + تصاویر

استعمار بریتانیا چیزی بیش از جنگ‌های جهانی، قحطی و چپاول است تا آنجا که ملکه الیزابت دوم مالکیت گونه‌هایی دریایی و حیواناتی عجیب و غریب را هم به نام خود ثبت کرده بود و اکنون علاوه بر تاجش، اینها هم به ارث خواهند رسید.

به گزارش سایت طلا، استعمار بریتانیا چیزی بیش از جنگ‌های جهانی، قحطی و چپاول است تا آنجا که ملکه الیزابت دوم مالکیت گونه‌هایی دریایی و حیواناتی عجیب و غریب را هم به نام خود ثبت کرده بود و اکنون علاوه بر تاجش، اینها هم به ارث خواهند رسید.

مرگ و مالیات غیرقابل اجتناب‌ترین حقایق این جهانند اما دومی استثناهایی دارد. آمار رسمی می‌گوید ملکه انگلیس ۵۰۰ میلیارد دلار ثروت داشت اما از هرگونه مالیات بر دارایی معاف بود؛ علاوه بر املاک، سهام و جواهرات، او حدود ۳۰ حیوان خانگی هم داشت؛ سگ‌هایی از نژاد ولش کورگی پمبروک و دو اسب بایبک سفید. اما اینها تنها حیوانات متعلق به او نبودند؛

در اینجا فقط چند مورد از حیوانات عجیب و غریبی را که او تحت استعمار خود درآورده مرور می‌کنیم. این حیوانات در کاخ باکینگهام و در سراسر بریتانیا زندگی می‌کنند.

الیزابت دوم و سگ‌هایی که خود پرورش می‌داد

دو تنبل، یک جگوار، دو سگ آبی، یک فیل

در سال ۱۹۶۸، ملکه پس از یک سفر رسمی به برزیل، دو تنبل دریافت کرد اما آنها را به کاخ نیاورد. باغ وحش لندن، مسئولیت نگهداری از این دو حیوان را مانند تعداد زیادی از حیوانات عجیب و غریب دیگری که او طی سال‌های طولانی زندگی‌اش به دست آورده بود به عهده گرفت: یک جگوار و دو سگ آبی سیاه از کانادا و یک فیل نر ۷ ساله به نام جامبو از کامرون.

ملکه الیزابت دوم مالکیت حیوانات عجیب و غریبی زیادی داشت.

همه نهنگ‌ها

قدرت ملکه در پایان مرزهای انگلستان متوقف نمی‌شد چرا که به گزارش تایم، او از نظر فنی مالک تمام ماهیان خاویاری، نهنگ‌ها و دلفین‌هایی بود که در آب‌های اطراف بریتانیا زندگی می‌کنند و بریتانیا یعنی انگلستان بعلاوه ۶۹ کشور دیگر!

این جانوران به‌عنوان «ماهی‌های سلطنتی» شناخته می‌شوند و زمانی که در فاصله ۵ کیلومتری سواحل بریتانیا رویت می‌شوند متعلق به ملکه هستند اما او اجازه داد ماهیان خاویاری صید شده به عنوان یک هدیه سلطنتی توسط ماهیگیران استفاده شوند!

بایبک نابتینگل، بایبک کتی و ملکه الیزابت

همه قوها

گذشته از تمام نهنگ‌های موجود در آب‌های بریتانیا، ملکه مالک تمامی قوهای زیبای رودخانه تیمز و شاخه‌های اطراف آن نیز هست. مالکیت این قوها بسیار جدی است و نگهبانان مخصوص سلطنتی از آنها مراقبت می‌کنند؛ تا آنجا که سرشماری این قوها به طور سالانه انجام می‌شود و گزارش آن به دست کاخ می‌رسد.

خفاش‌ها

به گزارش ساندی اکسپرس، ملکه در خانه تابستانی خود، Balmoral که در آن فوت کرد، یک کلنی کوچک از خفاش داشته که در سالن اصلی قلعه زندگی می‌کنند. او اجازه نمی‌داد کارکنان در امور داخلی خفاش‌ها، با وجود زحمات مربوط به نظافت آنها دخالت کنند. بی بی سی نوشت: فقط اگر خفاش‌ها در میان وسایل او گیر می‌افتادند یکی از خدمتکاران اجازه داشت با تور آنها را رها کند.

قلعه بالمورال، کاخ خفاش‌ها

۳۰ اسب مسابقه

ملکه اسب سواری را دوست داشت. به گزارش تایم، اولین اسب او، یک شتلند به نام پگی، توسط پدربزرگش، پادشاه جورج پنجم، در ۴ سالگی به او هدیه شد اما الیزابت با برنده شدن در مسابقه اسبدوانی سال ۱۹۴۹ طمع کرد و حدود ۳۰ اسب مسابقه را برای رویدادهای مختلف در اختیار گرفت و پرورش داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد