اونس طلا2337.22
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
گزارش آگهی

دوج کوین رکورد زد!

یکی از پر‌بحث‌ترین موضوعات در دنیای ارز دیجیتال مربوط به اولین میم‌کوین، یعنی دوج کوین می‌شود.

یکی از پر‌بحث‌ترین موضوعات در دنیای ارز دیجیتال مربوط به اولین میم‌کوین، یعنی دوج کوین می‌شود. ساتوشی ناکاتومو، شیبا اینو که یک سگ از نژاد ژاپن است را به عنوان لوگوی دوج‌کوین انتخاب کرد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. نکته این‌جاست که با وجود اینکه توجه افراد را به خود جلب کرد، اما زیاد جدی گرفته نشد. شاید بپرسید چگونه جدی گرفته نشد، وقتی در حال حاضر یکی از پر‌هیاهو‌ترین ارز‌های دیجیتال در بازار است؟ ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که اسم دوج کوین زیاد به گوش‌تان خورده و تصمیم گرفتید که در مورد آن بیش‌تر بخوانید تا اگر ارزش سرمایه‌گذاری دارد، سرمایه‌گذاری کنید. تبریک می‌گویم! تصمیم درستی گرفتید؛ قبل از خرید ارز دیجیتال حتما باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید یک سرمایه‌گذاری سود‌آوری داشته باشید.

خرید دوج کوین و آینده درخشان آن

دوج کوین بهترین ارز دیجیتال می‌شود!

در سال 2013 آقای ساتوشی ناکاتومو، دوج‌کوین را که جزء دسته میم کوین‌ها بود، به‌عنوان فورکی از بلاک‌چین لایت کوین ایجاد کرد. هدف از ایجاد این رمز‌ارز شوخی و سرگرمی بود؛ اما بعد از هفت سال، یعنی سال 2020 اتفاقات جالبی افتاد که باعث شد دوج کوین تبدیل به یکی از بهترین ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاری شود. محبوبیت این ارز‌ها توسط حمایت افراد از طریق منتشر کردن در فضا‌های مجازی اتفاق می‌افتد. وقتی افراد از دوج کوین برای امور خیریه استفاده کردند، این کار خیر‌خواهانه توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرد و موجب رشد این رمز‌ارز شد. بعد از این ماجرا در سال 2020، آقای ایلان ماسک در توئییتر از این رمز‌ارز حمایت کرد که باعث بیش‌تر دیده شدن دوج کوین و افزایش قیمت آن شد. اما نه‌تنها این پایان ماجرا نبود، بلکه با این حرکت صرافی‌های معتبر هم از دوج حمایت کردند و این رمز‌ارز در یک روند صعودی قرار گرفت.

در‌واقع، حمایت‌های متعدد ایلان ماسک موجب شد معامله‌گران به خرید دوج کوین روی آورده و روز‌به‌روز ارزش و قیمت آن را بالا ببرند. جالب است این را نیز بدانید که سرعت تراکنش در این رمز‌ارز به نسبت لایت کوین و بیت کوین بسیار بیش‌تر است.

محبوبیت دوج کوین با حمایت هوادارانش

دوج کوین، جنجالی ترین ارز دیجیتال

در چند سال اخیر، دوج کوین تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین رمز‌ارز‌ها در بازار مالی شده است؛ به طوری که تحلیل‌گران زیادی سعی در پیش‌بینی آینده آن داشته و دارند. شاید خود شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید بدانید آیا از نظر فاندمنتال این رمز‌ارز قابلیت رشد در آینده را دارد یا نه؛ تا بر اساس اطلاعات به دست آمده برای سرمایه‌گذاری در دوج کوین تصمیم بگیرید. خیلی از افراد معتقد هستند که روند صعودی دوج کوین، به دلیل جو روانی بازار است و ممکن است هر لحظه سیر نزولی به خود بگیرد. طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تحلیل‌گران به این نتیجه رسیدند که دوج کوین تا سال 2030 به روند صعودی و رشد تدریجی خود ادامه خواهد داد.

بنابراین، می‌توان گفت که به احتمال زیاد دوج کوین آینده بسیار روشنی دارد و سرمایه‌داران می‌توانند به آینده خوب این رمز‌ارز امیدوار باشند. بهتر است این را هم در نظر بگیرید که عکس این قضیه هم ممکن است اتفاق بیافتد؛ پس افرادی که اهل ریسک نیستند، شاید بهتر باشد که وارد این بازار نشوند. البته برای موفقیت در بازار مالی حتما لازم است که آموزش‌های لازم را ببینید تا بتوانید به سود رسیده و موفق شوید.

ارزش گذاری تتر با یک ارز معمولیِ فیات

سال ایجاد تتر(Tether) به سال 2014 بر‌می‌گردد که با نام USDT هم شناخته می‌شود؛ سالی که با نام ریل کوین(Realcoin) وارد بازار شد و سپس نام خود را تغییر داد. هدف این ارز دیجیتال ثابت و پایدار ماندن در طول زمان است که به همین علت معمولا ارزش آن از 1 دلار دور نمی‌شود. همچنین، پشتیبانی این رمز‌ارز توسط ارز‌های فیات( ین، دلار و یورو) انجام می‌شود؛ یعنی ارزش آن به قیمت فیات وابسته است. این عامل باعث شده تتر از نوسانات بازار در امان بوده و یک استیبل کوین(Stable Coin) محسوب شود. جالب است بدانید که تتر یکی از محبوب‌ترین ارز‌های دیجیتال است که حتی به عنوان جایگزین دلار هم از آن استفاده می‌کنند.

این درست است که این رمز‌ارز از نوسانات قیمت ارز‌های دیجیتالی محفوظ است، اما همان‌طور که مشخص شد تحت تأثیر قیمت ارز‌های فیات است. البته هدف ایجاد تتر این بود که ارز‌های ملی با ارز‌های رمز پایه تعامل داشته باشند و همچنین، افراد بتوانند از فیات در قالب توکن استفاده کنند. اگر به فکر خرید تتر و سرمایه‌گذاری در بازار مالی هستید، بهتر است بدانید که انتقال سریع و آسان یکی از ویژگی‌هایی است که تتر را تبدیل به یکی از بهترین رمز‌ارز‌ها کرده است. برای خرید تمام ارز‌های دیجیتال و یا کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سایت www.ok-ex.io/ که یکی از معتبر‌ترین سایت‌ها است مراجعه کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد