اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پس از یک روز نزولی قیمت طلا دوباره افزایش یافت + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته ابتدا به شکل قابل توجهی افزایش یافت اما در ادامه روز وارد یک روند نزولی شده و یک کاهش نسبتا شدید را تجربه کرد.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا طی روز های اخیر وابستگی بسیار زیادی به بازده ده ساله خزانه داری آمریکا و همچنین دلار آمریکا نشان داده است که ناشی از هیجانات مربوط به افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو می باشد.

بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا هم اکنون از بالاترین سطح خود در 1.9 درصد متوقف شده که در نتیجه باعث کاهش ارزش دلار آمریکا و همچنین رشد قیمت طلا و دیگر فلزات گرانبها شده است. همچنین شرایط بازار که ریسک پذیری بالایی در آن جا ندارد نیز باعث افزایش قیمت طلا می شود.

سرمایه گذاران هم اکنون نگران سیاست های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و همچنین داده های کلان اقتصادی هستند که می تواند آینده حرکت قیمت طلا را مشخص کند.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که طلا قصد دارد تا بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه طلا در عدد 1814 دلار قرار بگیرد تا روند صعودی آن بار دیگر زنده شود.

در صورتی که طلا بتواند حرکت پایداری بالاتر از 1814 دلار از خود نشان دهد، مقاومت بعدی پیش روی آن نقطه 1820 دلاری خواهد بود که رشد طلا را محدود خواهد کرد. پس از این نقطه مقاومت، بالا ترین قیمت روز گذشته در 1823 دلار مانع بعدی طلا خواهد بود.

از طرف دیگر اولین سطح پشتیبانی قیمت طلا در نقطه 1807 دلاری قرار دارد که میانگین متحرک 100 روزه آن محسوب می شود. حمایت بعدی طلا در صورت افت بیشتر نقطه کلیدی 1800 دلاری خواهد بود و افت به زیر این محدوده حمایت 1795 دلاری را فعال خواهد ساخت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد