اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هفته ای راهبردی برای فعالان بازار طلا در پیش است

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اف ایکس امپایر تاکید کردند که تحولات روزهای آینده موجب خواهد شد تا هفته جاری به هفته ای استراتژیک و راهبردی برای فعالان بازار طلا تبدیل شود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی در چین بار دیگر موجب شده تا شاخص سهام آسیا کاهش یافته و قیمت طلا به بالای 1180 دلار در هر اونس برسد.

بر اساس این گزارش ادامه بحران مالی و بدهی یونان و تلاش آلمان برای دستیابی به راه حلی با هدف پایان دادن به این بحران موجب شده تا شاخص سهام اروپا همچنان با افت نسبی روبرو شود.

برزیل و روسیه در حال کاهش رشد اقتصادی هستند و افت قیمت انرژی و رسوایی های مالی به چالش بزرگی برای این دو قدرت نوظهور تبدیل شده است. رشد و رونق اقتصادی آمریکا نیز مسیری نه چندان امیدوار کننده را طی می کند و چین قصد دارد امسال به رشد اقتصادی 7 درصدی دست یابد.

فعالان بازار طلا اکنون با تردید بزرگی برای سرمایه گذاری در این بازار روبرو هستند. از یک سو احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و از سوی دیگر نگرانی نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا، سرمایه گذاران را بر سر دو راهی سختی قرار داده است.

اگر فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد، ارزش دلار افزایش خواهد یافت و این مساله به ضرر قیمت طلا خواهد بود. از سوی دیگر انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا در روزهای آینده تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت. مهمترین گزارش اقتصادی آمریکا روز جمعه منتشر خواهد شد و وزارت کار این کشور آمارهای مربوط به نرخ بیکاری و فرصت های شغلی را اعلام می کند./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد