اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تازه ترین گزارش فدرال رزرو از وضعیت اقتصادی آمریکا منتشر شد

سایت طلا : فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد فعالیت های اقتصادی در آمریکا از اواسط فوریه تا پایان مارس با رشد و رونق نسبی روبرو شده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، فدرال رزرو آمریکا افزود: گرچه فعالیت های اقتصادی آمریکا از اواسط فوریه تا پایان مارس با رشد و رونق نسبی روبرو شده ولی افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت نفت به ضرر بخش صنعتی این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا با جمع بندی گزارش های اقتصادی بانک های مرکزی ایالت های مختلف به این نتیجه رسیده است که رشد و رونق اقتصادی آمریکا طی دو ماه گذشته متعادل بوده است.

به اعتقاد تحلیلگران فدرال رزرو آمریکا، افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی نفت به ضرر تولیدات صنعتی این کشور بوده است. برخی فعالان بازارهای بین المللی بر این باورند که گزارش اخیر فدرال رزرو آمریکا می تواند گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره آمریکا تا پایان سال 2015 میلادی را کاهش دهد و این مساله موجب کاهش ارزش دلار شود.

نشست آتی فدرال رزرو قرار است روزهای 28 و 29 آوریل برگزار شود. انتشار متن مذاکرات نشست مارس فدرال رزرو موجب شد تا گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره تا پایان امسال بیشتر شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است./م


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد