اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص کل بورس با ۱۲۸ واحد تقویت به ۶۵ هزار و ۲۵۶ واحد رسید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته جاری با افزایش ۱۲۸ واحدی، به رقم ۶۵ هزار و ۲۵۶ رسید.


بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، در پایان معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته شاخص کل با 128 واحد افزایش به 65 هزار و 256 واحد و ارزش روز بازار به 293 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورس اوراق بهادار تهران 537 میلیون برگه سهام در قالب 42هزار و 374 فقره معامله و به ارزش 90 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص صنعت با 11 واحد کاهش به 54 هزار و 782 واحد رسید.

شاخص 5 شرکت فعال‌تر بورسی با 3 واحد افزایش به 2664 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با 318 واحد افزایش به 73 هزار و 883 واحد رسید.

شاخص 30 شرکت بزرگ بورسی بدون تغییر در رقم 2993 واحد ماندنی شد.

شاخص بازار اول بورس با 101 واحد افزایش به 48 هزار و 31 واحد و شاخص بازار دوم با 203 واحد افزایش به 128 هزار و 600 واحد رسید.

امروز نمادهای فملی، فولاد و امید و صندوق تأثیر منفی در شاخص کل بورس داشته و نمادهای رمپنا، وبصادر، وتجارت در ارتقای شاخص کل بورس اثرگذار بوده‌اند.

نماد شرکت‌های ایران‌خودرو، بانک صادرات ایران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، صنایع آذرآب، بانک ملت، بانک تجارت و گروه مپنا جزء نمادهای پربیننده در بورس بوده‌اند.

امروز در بازار نقدی فرابورس ایران، شاخص کل با 11 واحد افزایش به 722 واحد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 59 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورس 116 میلیون برگه سهام در قالب 19 هزار و 463 فقره معامله و به ارزش 99 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای پربیننده فرابورسی مربوط به شرکت‌های قاسم ایران، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، آس‌پ، بانک حکمت ایرانیان بوده‌اند.

امروز نمادهای مارون، پترول، زاگرس، ذوب وگردش، دی، دمپنا همگی در ارتقای شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد