اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا فدرال رزرو آمریکا هم بازارهای بین المللی را شگفت زده خواهد کرد؟

سایت طلا : در حالی که نخستین نشست فدرال رزرو آمریکا در سال 2015 میلادی قرار است روزهای 28 و 29 ژانویه برگزار شود، این سئوال مطرح شده است که آیا فدرال رزرو نیز مانند بانک مرکزی اروپا، بازارهای بین المللی را شگفت زده خواهد کرد؟


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز ، بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا محرک پولی به ارزش هزار میلیارد یورو را تا سپتامبر 2016 میلادی اجرا کند.

بر اساس این گزارش، اعلام این تصمیم بانک مرکزی اروپا تاحد زیادی موجب شگفتی بازارهای بین المللی شد چرا که سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی، پیش از این انتظار داشتند تا بانک مرکزی اروپا محرک پولی به ارزش 500 میلیارد یورو را اجرا کند.

در حالی که بازارهای بین المللی منتظر تأثیرات برگزاری انتخابات روز گذشته یونان و پیروزی حزب چپ گرای سیریزا هستند، گری واگنر تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که احتمال دارد فدرال رزرو نیز مانند بانک مرکزی اروپا با اتخاذ تصمیمی جدید، بازارهای جهانی را شوکه و شگفت زده کند.

وی افزود: قیمت طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و شاخص سهام قرار دارد و روشن شدن نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد