اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات کلاهبرداری میلیونی از مردم با چند سکه عتیقه

مأموران انتظامی شهرستان "بوانات" استان فارس دو نفر متهم را با 350 میلیون ریال كلاهبرداری شناسایی و دستگیر كردند.



سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات استان فارس با اعلام این خبر گفت: فردی با مراجعه به مأموران انتظامی شهرستان مدعی شد که دو نفر مبلغ 350 میلیون ریال را به بهانه فروش سکه طلا (عتیقه جات) از وی کلاهبرداری کرده اند.

سرهنگ رزمجویی ادامه داد: مأموران پس از اطمینان از صحت این ادعا، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی هر دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات از این دو متهم، مشخص شد کلاهبرداران با ترفند خاصی شاکی را به محل قرار کشانده و پس از نشان دادن چند سکه طلا به وی اعتمادش را جلب و مبلغ فوق را از وی دریافت و توافق می کنند که سکه های طلا را در محل دیگری به وی تحویل دهند.

به گفته این مقام انتظامی: متهمان پس از دریافت پول با صحنه سازی اعلام می کردند خودرو آنان درحالی که پول نقد متعلق به شاکی و سکه های طلا داخل آن بوده توسط سارقان به سرقت رفته و پرونده ای نیز تحت عنوان سرقت خودرو در سیستم پلیس آگاهی ثبت شده است .

سرهنگ رزمجویی در ادامه اظهار داشت: پس از ترک محل توسط شاکی، متهمان خودرو موصوف را که در مکانی دیگر مخفی نموده بودند، در محلی پارک کرده و به پلیس اطلاع می دهند که خودرو را مشاهده کرده اند و پس از انجام مراحل قانونی خودرو را تحویل و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "بوانات" خاطر نشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد