اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت قیمت جذابیت طلا را برای سرمایه گذاران کاهش داده است

سایت طلا : تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که ادامه روند نزولی قیمت طلا در روزهای اخیر موجب شده تا جذابیت این فلز زرد برای سرمایه گذاران به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، انتشار گزارش های مربوط به بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا تاثیر زیادی بر افت چشمگیر قیمت طلا در روزهای اخیر داشته و موجب شده تا این فلز زرد بار دیگر وارد کانال 1200 دلاری شود.

بر اساس این گزارش کاهش تعداد بیکاران آمریکایی طی هفته گذشته که از سوی وزارت کار این کشور اعلام شد تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا و افزایش ارزش دلار داشته است.

افزایش شاخص اعتماد اقتصادی در آمریکا نیز تاثیر زیادی بر عدم تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بازار طلا داشته است.

کاهش شدید میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به روند نزولی قیمت طلا دامن زده است. میزان ذخایر طلای این صندوق در هفته گذشته بیش از 10 تن کاهش داشته و به پایین ترین سطح خود از 28 ژانویه رسیده است.

انتشار گزارش های مربوط به وضعیت تولیدات صنعتی آمریکا و چین در ساعات آینده نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد./م


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد