اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمارهای ناامید کننده اشتغال آمریکا قیمت طلا را به بالاتر از 1280 دلار رساند

سایت طلا : قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر آمارهای ناامید کننده اشتغال در آمریکا قرار گرفته و سطح مقاومتی و حساس 1280 دلاری را شکسته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، انتشار آمارهای ناامید کننده اشتغال در آمریکا طی ماه گذشته موجب شده است تا ارزش دلار با کاهش روبرو شود و ابهامات زیادی نسبت به تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره تا پایان امسال به وجود آید.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین المللی با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1281 دلار رسیده است که این بالاترین رقم از 21 آوریل به شمار می رود.

قیمت هر اونس پالادیوم نیز به بیش از 843 دلار رسیده است که این بالاترین رقم از سپتامبر 2014 میلادی است.

شاخص ارزش دلار نیز در برابر ارزهای معتبر بین المللی به 96.65 واحد رسیده است که این پایین ترین رقم از 9 نوامبر به شمار می رود.

گرچه آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد که نرخ بیکاری این کشور طی ماه می به 4.3 درصد کاهش یافته است ولی تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در این مدت کاملا ناامید کننده بوده است. نرخ بیکاری آمریکا به پایین ترین سطح در 16 سال اخیر رسیده است.

نظرسنجی رویترز نشان می دهد که بانکداران ارشد وال استریت نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست ژوئن ابهام و تردید جدی دارند.

البته پاتریک هارکر رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا روز جمعه تاکید کرده است که بانک مرکزی آمریکا در مسیر دستیابی به هدف تورم خود قرار دارد و من از افزایش بیشتر نرخ بهره تا پایان امسال حمایت می کنم.

وقوع حملات تروریستی در لندن در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی موجی از ترس و نگرانی را ایجاد کرده است. میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.42 درصد افزایش به بیش از 851 تن رسیده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی در منطقه یورو چین و آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا و نرخ ارز خواهد داشت.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در جال توسعه به خصوص چین و هند و تنش های سیاسی بین المللی از جمله سیاست های دولت ترامپ، آغاز مذاکرات برگزیت، انتخابات سراسری بریتانیا و فرانسه می تواند تاثیر زیادی بر تحولات بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا داشته باشد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد