اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری تی دی اس خبر داد:

ابهامات مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا، قیمت طلا را افزایش خواهد داد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت و علت اصلی آن ابهامات مربوط به سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، موسسه سرمایه گذاری تی دی اس در گزارشی تحلیلی به بررسی تحولات بازار طلا پرداخت و نوشت: شک و تردیدهای مربوط به سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و ابهامات مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده، می تواند موجب افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت شود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران تی دی اس تاکید کردند: ابهامات زیادی درباره سیاست های پولی فدرال رزرو در سال 2018 میلادی وجود دارد و این عامل می تواند موجب تقویت بیشتر قیمت طلا شود.

این موسسه سرمایه گذاری افزود: قیمت طلا می تواند در کوتاه مدت تا سطح 1270 و 1275 دلار در هر اونس افزایش یابد. به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا برای اتخاذ سیاست های پولی سختگیرانه و افزایش نرخ بهره در سال 2018 میلادی چندان مصمم نیست و این مساله می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت طلا شود.

انتشار گزارش های مربوط به ارتباط تیم ترامپ با روسیه در رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی می تواند شانس کاخ سفید برای تصویب برنامه ها و سیاست های مالی و اقتصادی در کنگره را با تهدید جدی روبرو کند.

ترامپ با چالش جدی بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری روبرو شده است. رئیس جمهور آمریکا مجبور شده است تا جیمز کومی رئیس اف بی آی را برکنار کند که این اقدام با انتقادات شدیدی روبرو شده است. برخی منابع آگاه خبر می دهند که ترامپ اطلاعات و اسناد محرمانه دولت آمریکا را با روس ها به اشتراک گذاشته است.

بارت ملک تحلیلگر ارشد موسسه تی دی اس تاکید کرد: گرچه استیضاح ترامپ بعید به نظر می رسد ولی کنگره و سنا در چنین شرایطی تمایل چندانی برای تصویب برنامه ها و سیاست های مالی و اقتصادی ترامپ ندارند.

برخی تحلیلگران بر این باورند که تنش های سیاسی آمریکا موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد. به نظر می رسد احتمال افت قیمت طلا تا سطح 1245 دلار در هر اونس وجود دارد و سپس بار دیگر روند صعودی قیمت طلا از سر گرفته می شود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد