اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست بانک های مرکزی مهم جهان است

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر برگزاری نشست بانک های مرکزی مهم جهان از جمله آمریکا، ژاپن و بریتانیا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در 9 روز گذشته منتهی به جمعه با کاهش متوالی روبرو شده که این مساله در 20 ماه اخیر بی سابقه بوده است. انتشار آمارهای مثبت از سوی وزارت کار آمریکا درباره اوضاع بازار اشتغال نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته ای که گذشت بیش از 2 درصد کاهش یافت و این در حالی است که در هفته قبل از آن نیز قیمت طلا با افت 2.5 درصدی روبرو شده بود.

اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته 235 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده و نرخ بیکاری نیز به 4.7 درصد رسیده است.

البته میانگین دستمزدها در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 0.2 درصد رشد داشته است. تحلیلگران و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود که 15 مارس برگزار خواهد شد نرخ بهره را افزایش می دهد و تا پایان امسال نیز 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز طی هفته گذشته با افزایش نسبی روبرو شده است. بازارهای مالی جهان در روزهای آینده به شدت تحت تاثیر نتایج نشست بانک های مرکزی آمریکا، ژاپن، بریتانیا و سوییس قرار خواهد داشت.

نشست وزرای دارایی و روسای بانکهای مرکزی گروه 20 در آلمان نیز می تواند تاثیر زیادی بر تحولات بازارهای مالی به خصوص بازار طلا داشته باشد.

روز سه شنبه آمارهای تولید صنعتی چین و شاخص اعتماد اقتصادی آلمان اعلام خواهد شد.

روز چهارشنبه شاخص تورم آمریکا اعلام می شود و جانت یلن رئیس فدرال رزرو تصمیم کمیته بازار آزاد را درباره نرخ بهره اعلام خواهد کرد.

روز پنجشنبه بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره را اعلام خواهد کرد و سیاست های پولی خود را منتشر می کند. بانک های مرکزی سوییس و انگلیس نیز نرخ بهره خود را اعلام خواهند کرد.

روز جمعه نشست وزرای دارایی و روسای بانک های مرکزی گروه 20 برگزار خواهد شد.به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در خال توسعه نیز تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد