اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری سیتی خبر داد:

خروج انگلیس از اروپا موجب افزایش همزمان ارزش دلار و قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری سیتی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که اگر بریتانیا در همه پرسی روز پنجشنبه از اتحادیه اروپا خارج شود، قیمت طلا و ارزش دلار به طور همزمان افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، موسسه سرمایه گذاری سیتی اعلام کرد: اگر مردم بریتانیا در همه پرسی روز پنجشنبه به خروج از اتحادیه اروپا رای مثبت بدهند، قیمت طلا و ارزش دلار آمریکا با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته های اخیر تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با افزایش نسبی روبرو شده است. قیمت طلا در ماه ژوئن به تنهایی بیش از 7 درصد افزایش داشته است.

موسسه سیتی افزود: ما بر این باوریم که در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا قیمت طلا در کوتاه مدت به بیش از 1350 دلار در هر اونس خواهد رسید. البته این احتمال وجود دارد که ارزش دلار آمریکا نیز به خاطر کاهش ارزش پوند با افزایش بیشتری روبرو شود.

تحلیلگران سیتی بر این باورند که سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1300 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد با افزایش بیشتری روبرو می شود.

تحلیلگران سیتی افزودند: در صورت پیروزی کمپین عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا نیز بعید به نظر می رسد که قیمت جهانی طلا با افت شدیدی روبرو شود.

به نظر می رسد اظهارات مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در نشست استماع کنگره که قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود، تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا و ارزش دلار خواهد داشت.

فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن بار دیگر نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا هر گونه تصمیم گیری درباره افزایش نرخ بهره را به بعد از برگزاری همه پرسی بریتانیا موکول کرده است.

فدرال رزرو از ابتدای امسال تاکنون نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. بانک مرکزی آمریکا برای نخستین بار در ده سال اخیر در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش داده است.

به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و در حال توسعه و همچنین اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد