اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولید شاسی بلند CS35 در ایران/ مذاکرات با سیتروئن ادامه دارد

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان درباره همکاری با خودروسازان خارجی همچون سیتروئن گفت: تاکنون با شرکت‌های زیادی صحبت شده است، اما نتیجه مذاکرات را مدیران ارشد سایپا باید اعلام خواهند کرد.

فریبرز شهباز، مدیرعامل شرکت سایپا کاشان در یک نشست خبری درباره محصول جدید این شرکت اظهار داشت: CS35 محصولی از شرکت چانگان چین است و این محصول در حال حاضر به صورت آزمایشی تولید می‌شود.

وی افزود: کارشناسان این مجموعه پس از مدت‌ها مطالعه و بررسی شرکت‌های خودروسازی چینی به این نتیجه رسیده‌اند که این گروه نسبت به سایر خودروسازها از عملکرد بهتری برخوردار بوده‌اند.

شهباز افزود: برنامه این است که در سال‌جاری حداقل 4 هزار دستگاه تولید کنیم و برنامه ساخت داخل این‌گونه است که در سال اول 21 درصد و سال دوم 40 درصد باشد.

وی با بیان این‌که پروژه ساخت این خودرو از یک سال قبل برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: CS35 با قیمت 64 میلیون تومان عرضه می‌شود که البته با 2 میلیون تومان تخفیف، 62 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

شهباز با ذکر این نکته که برای گرفتن تست بازار این خودرو، در سال گذشته 1500 دستگاه وارد شد، درباره مذاکره این شرکت با سیتروئن فرانسه متذکر شد: صحبت‌هایی در این خصوص شده، اما بهتر است نحوه و چگونگی همکاری را مدیران ارشد سایپا اعلام کند.

وی درباره همکاری با دیگر شرکت های بین المللی نیز تصریح کرد: تاکنون با شرکت‌های زیاد خارجی صحبت شده است، مذاکرات با سیتروئن هم ادامه دارد، اما نتیجه مذاکرات را مدیران ارشد سایپا باید باید اعلام کنند.

شهباز همچنین در پاسخ به این پرسش که در صورت همکاری شما با شرکت های بین المللی نهایی شود و نتیجه مذاکرات را مدیران ارشد سایپا اعلام کنند، آیا محصولات قبلی همچون تیبا و ساینا از خط تولید خارج می شود؟ خاطرنشان کرد: خیر، تا زمانی که این خودروها بازار دارد، تولید ادامه دارد.

وی توضیح داد: تولید محصولات فعلی تا زمانی که بازار آن‌ها وجود دارد، ادامه خواهد داشت؛ البته طی فرایندی چند ساله، محصولات جدید جایگزین محصولات فعلی خواهند شد.

مدیرعامل سایپا کاشان درباره ورود این شرکت به بازار سهام نیز متذکر شد: بررسی‌هایی در گذشته در این زمینه صورت گرفته است، اما فعلا تصمیمی برای ورود به بورس نداریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد