اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
زارع:

سیاست های اقتصادی دولت مانع جولان دلالان ارز می شود/دلار تا پایان 95 نباید بیش از 3500 تومان شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با توجه به سیاست های اقتصادی دولت، مردم نگران بازار ارز نباشند، گفت: براساس مولفه های اقتصادی مانند نرخ تورم و موضوع رفع تحریم ها می توان پیش بینی کرد که باید نرخ دلار باید در محدوده 2700 تومان تا 3500 تومان شود.

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش قیمت نرخ دلار در روزهای گذشته گفت: قیمت ارز متاثر از فاکتورهای اقتصادی بوده البته سابقه نشان داده در کشور فضای روانی بازار نیز در این موضوع تاثیرگذار است.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روزهای گذشته بخشی از بازار ارز تحت تاثیر تقاضای ارزی زائران اربعین قرار گرفته که این موضوع در افزایش نرخ دلار موثر بوده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: سیاست ارزی دولت باید سیاست شناور مدیریت ارزی باشد و در این راستا باید سیاست های ارزی را اجرایی کند.

نرخ تورم و رفع تحریم ها دو عامل موثر در تعیین قیمت ارز است

زارع تصریح کرد: در هرصورت براساس مولفه های اقتصادی مانند نرخ تورم و موضوع رفع تحریم ها می توان پیش بینی کرد که نرخ دلار باید در محدوده 2700 تومان تا 3500 تومان تا پایان سال 95باشد.

وی افزود: افزایش نرخ رسمی دلار در شرایطی که بازار ارز در روزهای گذشته دچار نوسان شده بود نیز توانست فضای روانی را بازار آزاد ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت به مردم توصیه می کنم نگران بازار ارز نباشند به دلیل اینکه دولت اجازه نخواهد داد بازار ارز دوباره به دست دلالان بیافتد.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد