اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد بهای سکه در کنار رکود بازار

سایت طلا : بهای سکه در هفته گذشته با رشد 20 هزار تومانی همراه بود این در حالی است که نوسان قیمت سگه در این هفته و همزمانی با لیالی قدر این را با بی رونقی توام کرده بود .


به گزارش سایت طلا بهای سکه به دنبال رکوردهای پی در پی قیمت طلا در بازار های جهانی توانست از مرز 560 هزار تومان برساند که البته با کاهش شدید بهای طلا در اواخر هفته گذشته بازار داخل به اجبار و با تاخیر از بهای سکه هایش کاست .

بنابراین گزارش در روز چهار شنبه با رشد 9 هزار تومانی هر مثقال طلای 17 عیار که به دنبال رشد شدید بهای جهانی طلا صورت گرفت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در طرح قدیم 15 هزار تومان و در طرح امامی 20 هزار تومان افزایش یافت و با بهای 515 و 516 هزار تومان در بازار رکورد جدیدی را ثبت رساندند . هر نیم سکه نیز در این روز با رشد 12 هزار تومانی به ثیت رقم بی سابقه 259 هزار تومانی پرداخت اما ربع سکه در این روز با افزایش 4 هزار تومانی و بهای 135 هزار تومانی و در پی روند افزایش محتاطانه رکوردی را در این روز به ثبت رساند .

این گزارش حاکیست سکه که متاثر از افرایش قیمت جهانی و همراستا با آن به قیمتهای فروخته می شد که تا یکی دو ما پیش تصور آن قیمت ها خواب و خیال بود بازار سکه در روز یک شنبه با وجود تعطیلی بازار های جهانی و کاهش 10 تومانی ارزش دلار در بازار داخلی همچنان به رکورد شکنی پرداخت و با رشد 25 هزار تومانی بهای سکه بهار آزادی را در طرح قدیم به 540 هزار تومان رساند . طرح امامی نیز 13 هزار تومان افزایش یافت و با بهای 529 هزار تومان در بازار به فروش رسید هر نیم و ربع سکه هم با افزایش 6 هزار تومانی و 1 هزار تومانی به 265 و 136 هزار تومان رسید .

بر اساس این گزارش در روز سه شنبه با رشد بهای جهانی طلا و افزایش 7 هزار تومانی هر مثقال طلای 17 عیار بهای سکه تمام بهار آزادی نیز در طرح قدیم 13 هزار تومان و در طرح امامی 21 هزار تومان افزایش و رکورد جدید 553 هزار تومان و 550 هزار تومان را از خود به جای گذاشتند هر نیم سکه نیز با رشد 11 هزار تومانی و ربع با افزایش 5 هزار تومانی به بهای 276 و 141 هزار تومانی در بازار دست یافتند.

این گزارش می افزاید در روز چهار شنبه با افت شدید بهای طلا در سطح جهانی بازار سکه از خود واکنشی نشان نداد ولی به محض تقویت چند دلاری طلا به افزایش 7 هزار تومانی سکه طرح قدیم و 10 هزار تومانی سکه طرح امامی پرداخت و هر دو را با بهای 560 هزار تومان به فروش رساند اما نیم سکه در این روز 3 هزار تومان کاهش یافت و ربع سکه نیز نوسانی نداشت .

شایان ذکراست در روز پنج شنبه با افت 122 دلاری هر اونس طلا بازار سکه به اجبار و آن هم نه در حد کاهش بهای جهانی طلا از ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در طرح قدیم 20 هزار تومان و در طرح امامی 30 هزار تومان کاست و آنها را با بهای 540 هزار تومان و 530 هزار تومان به فروش رسید .

هر نیم سکه در این روز با کاهش 8 هزار تومان به 265 هزارتومان و هر ربع سکه با افت 1 هزار تومان به 140 هزار تومان رسید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد