اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اندونزی در اوج بحران اقتصادی بهای سوخت را کاهش داد

دولت اندونزی در اقدامی برای مقابله با بحران اقتصادی که ارزش پول ملی این کشور را از 17 سال گذشته تاکنون به پایین ترین حد خود رساند، بهای انواع سوخت را کاهش داد.


اندونزی برای ششمین سال متوالی به طور مداوم با کاهش رشد اقتصادی روبروست، از طرفی نیز تقویت اقتصاد آمریکا و آشوب در بازار چین باعث شده است اندونزی به همراه سایر کشورهای نوظهور اقتصادی، با مشکلاتی مواجه شوند.


پیش بینی رشد اقتصادی اندونزی به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای منطقه جنوب شرقی آسیا که نقش مهمی در اتحادیه آ.سه.آن ایفا می کند 4.89 درصد است که این رقم از سال 2009 تاکنون پایین ترین میزان رشد اقتصادی این کشور مسحوب می شود.


دولت اندونزی در ادامه سیاست های خود برای مقابله با بحران اقتصادی به دستور 'جوکو ویدودو' رییس جمهوری این کشور بهای انواع سوخت از قبیل گازوئیل، سوخت هواپیما و گاز مایع که توسط ده ها میلیون اندونزیایی مورد استفاده قرار می گیرند را کاهش داد.


حمایت از کشاورزان در برابر آسیب های اقتصادی احتمالی و وعده پرداخت کمک های دولتی از دیگر اقداماتی است که دولت اندونزی در دستور کار خود قرار داده است.


بخش کشاورزی اندونزی از جمله بخش های تاثیرگذار در اندونزی است که علاوه بر تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی، زندگی بخش قابل توجهی از مردم به آن وابسته است.


در یک ماه گذشته اندونزی دو بسته اقتصادی دیگر شامل جذب سرمایه گذاری خارجی و حذف بروکراسی های پیچیده را با هدف بهبود وضعیت اقتصادی اجرایی کرده است.


سیاست های اقتصادی دولت اندونزی که از ماه های گذشته برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی اجرایی شده است تاکنون نتوانسته باعث تقویت روپیه در مقابل ارزهای خارجی از جمله دلار آمریکا شود و این کاهش به صورت مداوم تا هفته جاری ادامه داشته است.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد