اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان:

بهای طلا تا پایان هفته افزایش نمی یابد

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان رکود موجود در بازار و کاهش تقاضا در بازار را دلیل افت قیمت سکه و طلا دانست و تاکید کرد: به نظر نمی رسد تا پایان هفته افزایش چشمگیری را در بازار داخلی شاهد باشیم.

هوشنگ شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفت و گو با سایت طلا با اعلام قیمت 1169 دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی اظهار داشت: به نظر می آید نوسانات ارزش دلار، انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و همه پرسی یونان از عوامل فشار بر فلز گرانبها در روزهای اخیر بوده اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به برگزاری همه پرسی یونان در امروز یکشنبه عنوان کرد: با اعلام نتایج این همه پرسی پس از پایان رای گیری تا حدی سرنوشت طلا در بازارهای جهانی مشخص خواهد شد.

شیشه بران با بیان اینکه انتشار آمار گزارش وزارت کار آمریکا و نرخ بهره از سوی فدرال رزرو از دیگر عوامل موثر بر قیمت جهانی طلا هستند تصریح کرد: گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص نرخ بیکاری و احتمال ادامه گمانه زنی نسبت به افزایش نرخ بهره موجب نوسان و فشار بر روی قیمت طلا شده است که احتمالاً بازار جهانی طلا در هفته جاری نا مطمئن خواهد بود.

وی علت کاهش بهای طلا در بازار داخلی کشور را در روزهای اخیر کاهش تقاضا دانست و افزود: قرارگیری در ایام ماه مبارک رمضان و کاهش تقاضا در بازار ایران موجب افت قیمت ها می شود که به نظر نمی رسد تا پایان هفته افزایش چشمگیری را شاهد باشیم.

شیشه بران با اعلام کاهش نسبی قیمت سکه تمام بهار آزادی به کمتر از 890 هزار تومان، در گفتگو با سایت طلا بیان کرد: این افت قیمت با تاثیر پذیری از کاهش بهای اونس جهانی طلا و نوسانات نرخ دلار بوده است.

وی در خصوص اخبار مربوط به اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز به سایت طلا اعلام کرد: تعویض پلاک های پارسیان با پک جدید در دست بررسی است که ان شاء الله پک های متفرقه و پلمپ های مربوط به آنها باید جمع آوری شوند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان افزود: پک های جدید پلاک های پرسیان دارای 11 ضریب امنیتی هستند که از تعویض پلاک و هرگونه تقلب جلوگیری به عمل می آید.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد