اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیر نزولی قیمت طلا ادامه پیدا کرد + تحلیل تکنیکال

پس از سقوط بسیار شدید قیمت طلا در روز جمعه فلز زرد نتوانست سطوح کلیدی خود را حفظ کند که در نتیجه آن افت های شدید تری را متحمل شد.

سیر نزولی قیمت طلا ادامه پیدا کرد + تحلیل تکنیکال

پس از سقوط بسیار شدید قیمت طلا در روز جمعه فلز زرد نتوانست سطوح کلیدی خود را حفظ کند که در نتیجه آن افت های شدید تری را متحمل شد.

پس از انتشار داده های فراتر از حد انتظار مربوط به مشاغل ایالات متحده در روز جمعه، دلار آمریکا قدرت بسیار زیادی را کسب کرده و از این رو طلا نتوانست سطح 1750 دلاری را حفظ کند و حتی تا زیر 1700 دلار نیز کاهش یافت.

هم اکنون قیمت طلا در محدوده 1740 تا 1750 دلاری قرار داشته و بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که امکان افت قیمت تا 1700 دلار نیز وجود دارد.

سرمایه گذاران در حال حاضر پیش بینی می کنند که با توجه به بهبود مشاغل، فدرال رزرو بسیار زودتر از موعد مقرر شروع به تغییر سیاست های خود کرده و نرخ بهره را افزایش می دهد که بر روی قیمت طلا اثر منفی دارد.

در شرایط کنونی تمام نگاه ها به گزارش قیمت مصرف کننده این هفته خواهد بود که در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. این گزارش میزان تورم ماهانه ایالات متحده را مشخص می کند که اهمیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاران و همچنین بانک فدرال رزرو دارد.

اگر به تحلیل تکنیکال طلا و نمودار همگرایی فنی نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که قیمت طلا در نقطه 1736 دلار از حمایت بسیار قدرتمندی برخوردار بوده و عبور از آن ساده نخواهد بود.

در صورت افت بیشتر قیمت طلا در عدد 1729 دلار از یک حمایت جزئی برخوردار بوده و شکسته شدن قیمت در زیر این عدد می تواند طلا را به سمت پشتیبانی محکم در عدد 1723 دلار سوق دهد.

در طرف دیگر نمودار و در شرایط صعودی اولین مقاومت پیش روی طلا عدد 1746 دلار بوده که عبور از آن مقاومت 1752 دلاری را فعال می کند. صعود بیشتر می تواند قیمت طلا را به بالا ترین مقاومت خود در عدد 1759 دلار نزدیک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد