اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا در معرض سقوط مجدد، کارشناسان آینده طلا را چگونه پیش بینی می کنند؟

هفته گذشته قیمت طلا با وجود اینکه توانست سطح 1800 دلاری را حفظ کند، کاهشی بود و هفته را به صورت منفی به پایان رساند.

طلا در معرض سقوط مجدد، کارشناسان آینده طلا را چگونه پیش بینی می کنند؟

هفته گذشته قیمت طلا با وجود اینکه توانست سطح 1800 دلاری را حفظ کند، کاهشی بود و هفته را به صورت منفی به پایان رساند.

مهم ترین عاملی که در هفته آینده می تواند بر روی قیمت طلا تاثیر گذار باشد را می توان جلسه کمیته فدرال رزرو دانست. با این حال کارشناسان انتظار تغییر محسوسی در سیاست های این بانک نداشته و معتقدند که این جلسه بازار ها را شوکه نخواهد کرد.

کریس وستون کارشناس بازار گفت که انتظار ندارد که فدرال رزرو در سیاست های مالی خود تغییری ایجاد کند چرا که با وجود رسیدن تورم به 4.5 درصد، این بانک بر روی اشتغال حداکثری متمرکز بوده و سیاست های آسان گیرانه خود را حفظ خواهد کرد.

مهم ترین مسئله ای که طلا هم اکنون درگیر ان است را می توان نبود محرک های خاصی برای افزایشی شدن طلا و حفظ قیمت آن در بالای 1800 دلار دانست.

طلا

کارشناسان طلا بر این باورند که طلا با وجود شرایط تورمی و ریسکی بازار نتوانست در هفته گذشته به رشد خود ادامه داده و از خود تحرکات صعودی نشان دهد که این موضوع می تواند نشان دهنده افت بیشتر قیمت فلز زرد باشد.

بهبود اقتصاد جهانی و افزایش ارزش شاخص های بازار سهام نیز فشار بسیاری به فلز زرد وارد کرده و باعث پایین آمدن قیمت طلا در هفته گذشته شد.

در شرایط کنونی حفظ سطح 1790 تا 1797 برای طلا بسیار پر اهمیت بوده و اگر طلا این سطوح حمایتی را از دست بدهد، مسیر برای افت بیشتر آن فراهم می شود.

بارت ملک دیگر تحلیلگر بازار طلا گفت که پس از ناکامی طلا در هفته گذشته به نظر می رسد که روند حرکت این فلز گرانبها معکوس شده و به سمت نقطه حمایت کلیدی در 1730 دلار حرکت خواهد کرد. با این وجود وی تاکید کرد که انتظار ندارد این اتفاق بسیار سریع رخ دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد