اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چین ممنوعیت جدیدی برای معاملات ارزهای دیجیتال وضع کرده است

کالین وو، روزنامه‌نگار مطرح حوزه ارزهای دیجیتال با انتشار اسکرین شات یکی از تریدرهای صرافی هوبئی گلوبال (Huobi Global) از اعمال محدودیت‌های جدید در چین خبر داد.

چین ممنوعیت جدیدی برای معاملات ارزهای دیجیتال وضع کرده است


کالین وو، روزنامه‌نگار مطرح حوزه ارزهای دیجیتال با انتشار اسکرین شات یکی از تریدرهای صرافی هوبئی گلوبال (Huobi Global) از اعمال محدودیت‌های جدید در چین خبر داد.

صرافی هوبئی گلوبال که محبوب‌ترین صرافی آسیا است؛ حالا به تریدرهای چینی اجازه انجام معامله در بازار مشتقات را نمی‌دهد. به نظر می‌رسد این محدودیت جدید در نتیجه موضع گیری‌ها و بیانیه‌های اخیر دولت چین درباره ارزهای دیجیتال باشد.

توییت

یعنی ، کاربران داخلی در موقعیت های باز شدن در بخش مشتقات ، در قراردادهای آتی و اختیارات محدود شده اند. بنابراین ، بازرگانان چینی از سودآورترین بخش تجارت رمزنگاری خارج می شوند.

با این اقدام صرافی گلوبال هوبئی، کاربران چینی از این پس نمی‌توانند سراغ قراردادهای معاملات آتی یا اختیار معامله بروند و به این ترتیب می‌توان گفت که از حضور در سودآور ترین بخش بازار کریپتو منع شده‌اند. در صورت تایید این محدودیت‌های جدید و با توجه به سوددهی و اهمیت بسیار بالای بازار مشتقات، این تصمیم چینی‌ها می‌تواند تاثیر جدی در کل فضای کریپتو داشته باشد.

از سال 2019 ، معاملات مشتقات با اختلاف زیادی از بخش اسپات پیشی می گیرد ، بنابراین این محدودیت ها ، در صورت صحت ، تأثیر فوق العاده ای بر دنیای ارز های رمزنگاری خواهند داشت.

روزهای طلایی برای انواع FUD ها
آقای وو بیان کرد که Binance ، Huobi ، Bybit و OKEx بزرگترین مبادلات مشتقات ارزهای رمزنگاری شده در جهان هستند. معاملات مشتقات برای آنها بسیار مهمتر از معاملات spot است. در روز 21 مه 2021 ، بیت کوین (BTC) پس از اعلام برنامه های ناظران چینی برای ممنوعیت استخراج بیت کوین، تقریباً 12 درصد سقوط کرد.

بیت کوین

اما FUD چیست ؟

کلمه FUD مخفف سه کلمه(Fear, Uncertainty, Doubt) به معنی ترس، عدم قطعیت و تردید می‌باشد. این عبارت در بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال به طور مکرر به کار برده می‌شود این اصطلاح زمانی کاربرد دارد که در شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی منتشر می‌شود که خواننده پس از مطالعه آن احساس ترس و عدم اطمینان به ارزهای دیجیتال پیدا کند. در واقع یکی از ویژگی های اصلی FUD غیردقیق بودن، غیرعلمی بودن و مبتنی بر احساسات بودن آن است.

در اوایل این هفته ، بیت کوین (BTC) به پایین ترین میزان چند ماهه خود یعنی 30،000 دلار سقوط کرد ، زیرا قانون گذاران چینی گفت های خود را علیه کارآفرینان چینی مرتبط با بازار های ارز های رمز نگاری را اعلام کردند. چین به طور دوره ای این نوع بیانیه ها را صادر می کند ، بنابراین اکثر دارندگان بلند مدت ارز های دیجیتال از آن به عنوان "FUD" تعبیر می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد