اونس طلا2347.25
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

حقایقی جالب در مورد مدیتیشن که لازم است بدانید

خود را تصور کنید که با حداکثر سرعت می دوید. پس از گذشت چند دقیقه ، احساس می کنید که به آرامی از نفس می افتید. در واقع کشش بدن شما مثالی است که از کشش مغز و ذهن شما. و مراقبه یعنی تمرین ذهن و کار با ذهن.

حقایقی جالب در مورد مدیتیشن که لازم است بدانید


خود را تصور کنید که با حداکثر سرعت می دوید. پس از گذشت چند دقیقه ، احساس می کنید که به آرامی از نفس می افتید. با کم شدن سرعت بدن ، احساس درد در عضلات می کنید اما خود را برای ادامه کار تحت فشار قرار می دهید. سرانجام ، شما از پا می افتید زیرا تمام انرژی خود را تمام کرده اید و دیگر نمی توانید کار کنید. برای بسیاری از مردم ، این همان کاری است که وقتی مدام تحت استرس هستیم ، با ذهن خود رفتار می کنیم. تمام افکار دیکته شده توسط لیست های بی پایان کار ما که همراه با نگرانی و ترس ما مغز ما را می سوزاند.

شرکت های برجسته ای مانند Google ، Goldman Sachs و Salesforce از روش های مدیتیشن در محل کار استفاده می کنند. همچنین باید گفت که 22٪ از کارفرمایان در سال 2016 آموزش ذهن آگاهی را به کارکنان ارائه داده اند.

مراقبه
منظور از مراقبه برای بدن و ذهن شما چیست
تمرین واقعی مراقبه را می توان از طرق مختلف انجام داد اما نوعی که نتایج امیدوار کننده ای را نشان داده به عنوان مراقبه ذهن آگاهی شناخته می شود. هدف از تمرین این است که ذهن خود را آموزش دهید تا کاملاً روی لحظه فعلی متمرکز شود. این کار شامل عمل متمرکز کردن توجه شما به چیزی مانند تنفس و همچنین لحظه ای به سادگی مشاهده و آگاهی از امور اطراف و درون شماست.

مراقبه مغز شما را شارژ می کند
مدیتیشن همان چیزی است که به شما کمک می کند در یک حالت آرام و سالم قرار داشته باشید و شما تحت کنترل افکار و احساسات خود نباشید. در نتیجه ذهن شما بهتر قادر به مدیریت آنها خواهد بود به گونه ای که فقط آنها را مشاهده می کنید تا بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید.

شارژ

مراقبه این نیست که یک فرد متفاوت ، یک فرد جدید یا حتی یک فرد بهتر شوید. مراقبه بیشتر در مورد آموزش آگاهی و دریافت یک دیدگاه سالم است. شما سعی نمی کنید افکار یا احساسات خود را خاموش کنید. شما یاد می گیرید که آنها را بدون قضاوت مشاهده کنید. و سرانجام ، ممکن است شروع به درک بهتر آنها نیز کنید.

مراقبه ، مغز شما را سالم نگه می دارد
درست مثل اینکه چگونه تمرینات بدن شما را از نظر جسمی تقویت می کند ، این تمرین ذهنی نیز باعث قویتر شدن مغز می شود. مراقبه بخش هایی از مغز شما را فعال می کند که مواردی مانند هوش ، همدلی و خوشبختی را در مغز شما توسعه و رشد میدهد. این یک واقعیت شناخته شده است که مغز ما از حدود 30 سالگی شروع به کند شدن می کند اما شکل گرفتن مغز با مدیتیشن می تواند به طور کلی از کوچک شدن جلوگیری کند.

مراقبه گریه های بدن شما را می شنود
وقتی بیش از حد مشغول هستیم ، ممکن است علائم ظریف بدن خود را متوجه نشویم. به عنوان مثال ، وقتی استرس داریم ، علائم اولیه مانند گرفتگی ، تحریک و سنگینی در بدن وجود دارد. وقتی این علائم را نادیده بگیریم ، می تواند منجر به بروز علائم خطرناک تری مانند مانند فشار خون ، خستگی و اضطراب شود. مدیتیشن به شما کمک می کند تا از آنچه بدن شما سعی در برقراری ارتباط با شما در مورد سلامتی شما دارد ، آگاهی بیشتری کسب کنید تا قبل از اینکه خیلی دیر شود برخی از مسائل را برطرف کنید.

فشار

چرا ارزش دارد که مراقبه را شروع کنیم
بیش از 50 سال تحقیق علمی شواهد قانع کننده ای از انواع مختلف مزایای مدیتیشن برای مغز و بدن شما نشان داده است.

یکی از جذاب ترین شواهد برای مراقبه که جالب است بدانید این است که به معنای واقعی کلمه مغز شما را تغییر می دهد. اسکن مغز نشان داده است که قسمت غنی از نورون مغز که به عنوان ماده خاکستری شناخته می شود ، در مناطق مختلفی از مغز که دارای عملکردهای مهمی مانند تصمیم گیری ، تنظیم عاطفی و حافظه هستند ، به طور محسوسی افزایش می یابد.

یک روش ساده برای مراقبه (حتی برای مبتدیان)
اگر قبلاً هرگز مدیتیشن نکرده اید ، صرف حداقل 2 دقیقه در روز ممکن است شروعی عالی برای ایجاد عادت مدیتیشن باشد.

یکی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که مراقبه تلاش برای جلوگیری از فکر کردن نیست. در واقع مراقبه بیشتر در مورد آگاهی از آنها و پزیرش آنها و سپس به دنبال راه حال گشتن است. تمام آنچه شما نیاز دارید فضای راحتی است که احتمالاً مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد شد و موارد زیر را انجام دهید:

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد