اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صرافی هات بیت مورد حمله سایبری قرار گرفت

یکی از صرافی های معروف ارزهای دیجیجال به نام هات بیت با حدود 2 میلیون کاربر در سراسر جهان اعلام کرد که مورد حمله سایبری شدیدی قرار گرفته است. تعدادی خدمات و سرویس های این صرافی از دسترس خارج شده است.

صرافی هات بیت مورد حمله سایبری قرار گرفت


یکی از صرافی های معروف ارزهای دیجیجال به نام هات بیت با حدود 2 میلیون کاربر در سراسر جهان اعلام کرد که مورد حمله سایبری شدیدی قرار گرفته است. تعدادی خدمات و سرویس های این صرافی از دسترس خارج شده اند.

مهاجم سعی کرده است به کیف پول های صرافی دسترسی پیدا کند که در نتیجه آن این صرافی از دسترس خارج شده است. هات بیت اعلام کرده است که انتظار میرود 1 تا 2 هفته زمان لازم باشد تا بتوان یک بررسی جامع انجام داد.

صرافی

صرافی هات بیت مورد حمله سایبری قرار گرفته است

صرافی ارز دیجیتال هات بیت (Hotbit) روز جمعه در تویتتر خود اعلام کرد :

هات بیت 29 آوریل 2021 ، دچار حمله جدی سایبری شد که منجر به از دسترس خارج شدن برخی از سرویس های اصلی شد.

هات بیت در ادامه این اطلاعیه می‌گوید :

مهاجمان همچنین سعی کردند کیف پول های هات بیت را هک کنند اما این اقدام مهاجمان توسط سیستم کنترل خطر هات بیت شناسایی و متوقف شد.

هات بیت در ادامه با تاکید بر حفظ امنیت دارایی های کاربران خود و همچنین در امنیت بودن آن ها در ادامه اعلام کرده است که به منظور اطمینان از امنیت ، تیم هات بیت به طور کامل همه سرورها را بازسازی می کند."

هک

با توجه به دوره بازیابی ، هات بیت حدود 7 تا 14 روز را اعلام کرده است، با تأکید بر اینکه انتظار نمی رود 7 روز کمتر نخواهد بود. علاوه بر این ، زمان تخمین زده شده برای بازیابی تا زمان بازگشت به شرایط مساعد طول خواهد کشید.

پس از اعلام این حمله سایبری به هات بیت، انتقال ارز های دیجیتال از این صرافی مشاهده شدند. با اینحال این صرافی ادعا می کند که این انتقال ها به دلیل ایجاد کیف پول سرد جدید است.

صرافی هات بیت بیان کرده است که مهاجم پس از عدم دستیابی به دارایی های ارز دیجیتال، دیتابیس کاربران را حذف کرده اند. هات بیت همچنین هشدار داد که "مهاجم قبلاً به پایگاه داده دسترسی پیدا کرده است" ، بنابراین "شماره تلفن ثبت شده ، آدرس ایمیل و اطلاعات دارایی کاربران" ممکن است لو رفته باشد.

امنیت

اگرچه هات‌بیت بیان کرده است که از دیتابیس بک‌ آپ تهیه کرده است اما در ادامه افزود که هم‌چنان مطمئن نیستند که حمله‌کنندگان قبل از حمله، اطلاعات را دستکاری کرده‌اند یا خیر. این موضوع دلیل بررسی جامع توسط این صرافی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد