اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 خوراکی برای مبارزه با موج گرما

نکات مربوط به برنامه غذایی تابستان: این دوره با درجه حرارت بالا و غیرمعمول می تواند سلامتی ما را با چالش های زیادی مواجه کند

به گزارش سایت طلا، این دوره با درجه حرارت بالا و غیرمعمول می تواند سلامتی ما را با چالش های زیادی مواجه کند. خوشبختانه، غذاهای زیادی وجود دارند که می توانند به خنک نگه داشتن بدن کمک کنند و این نبرد را کمی راحت تر کنند.

بله، دما دوباره در حال افزایش است و تقریباً همه ما متعجب شده ایم. به همان اندازه که از آخرین مرحله زمستان وحشت داشتیم، باید قبول کنیم که تابستان خیلی زود فرا رسید. بحران تغییرات آب و هوایی روز به روز بدتر می شود و ما با خشم آن روبرو هستیم. افزایش دما و موج گرمای ناگهانی اثبات این امر است. این دوره با درجه حرارت بالا و غیرمعمول می تواند سلامتی ما را با چالش های زیادی روبرو کند. خوشبختانه، غذاهای زیادی وجود دارند که می توانند به خنک نگه داشتن بدن کمک کنند و این نبرد را کمی راحت تر کنند.

در اینجا 5 ماده غذایی وجود دارد که می توانند به مبارزه با موج گرما کمک کنند:

1-کشک

کشک تسکین دهنده و نه تنها برای روده مفید است بلکه به دلیل اثر خنک کنندگی می تواند باعث آرامش شکم شود. همچنین شناخته شده است که فشار خون را تثبیت می کند، برای ایمنی، هضم، قلب و پوست باورنکردنی است. به راحتی می توانید آن را با برنج خود مخلوط کنید و از آن استفاده بکنید.

نعناع

2-نعناع

نعناع (یا پودینا) جز اصلی تابستان هند است. می توانید از آنها در نوشیدنی و حتی بستنی استفاده کنید. این ماده می تواند با طراوت و خنک بودن طعم هر غذایی را افزایش دهد. از آنجا که غنی از آنتی اکسیدان است، می تواند برای پوست، هضم و ایمنی بدن شما نیز معجزه کند.

3-خیار

این خوراکی ترد و خنک کننده چیزی فراتر از "غذای سالاد" است. خیار یکی از بهترین سبزیجات مرطوب کننده است. آب برای تنظیم دمای بدن و انتقال مواد مغذی ضروری مورد نیاز است. خیار که یک گنجینه آنتی اکسیدان است، بسیار کم کالری است و حاوی چربی صفر است.

لیموناد

4-لیموناد

لیموناد نوشیدنی اصلی برای تابستان است. به جای شکر، سعی کنید یک تکه عسل به این نوشیدنی شگفت انگیز اضافه کنید و از طیف باورنکردنی فواید آن بهره مند شوید. جدا از خنک کردن بدن، به بهبود هضم کمک می کند تا متابولیسم را ثابت کند، ایمنی بدن را افزایش می دهد و غیره.

5-خربزه

خانواده خربزه یکی از معدود دلایلی است که ما در واقع منتظر تابستان ها هستیم. طالبی ها، خربزه ها و هندوانه ها همگی غنی از مواد مغذی و مقدار زیادی آب هستند تا بدن شما را برای مدت طولانی هیدراته نگه دارند. همچنین شکم شما را خنک نگه می دارد و به هضم کمک می کند.

این خوراکی های تابستانی را امتحان کنید تا خود را خنک نگه دارید و با موج گرما مبارزه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد